Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Печка-скорая помощь
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 05 Січень 2019 10:30    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


student_88 писав(ла):

Диод и прочие доработки не хочу делать, что б не терять в аутентичности

Ну не знаю.
Може воно і так, на рахунок автентичності не сильно великий спец.
Але не думаю, що такі доробки сильно вплинуть на ту саму автентичність.
Так само як, наприклад встановлення додаткових релюшок на особливо навантажені елементи проводки , та інші "дрібнички".

По темі : акумулятор завідомо 100% робочий не пробував позичити в сусіда. Question Very Happy

П.С.
Напруга на АКБ = 12,5В.
Друге положення переключателя , напруга= 11,5В.
Пічка вийшла на автоматичний режим тільки після заведеного двигуна.
Мабуть в моєму випадку 11,5В недостатньо для нормального накалу свічки.
Плюс на пічку подається безпосередньо з АКБ через релюшку.


_________________
"Есть только миг между прошлым и будущем"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
student_88



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.10.2018
Повідомлення: 39
Звідки: Odessa
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 05 Січень 2019 20:55    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


[quote="upszn"]
student_88 писав(ла):



П.С.
Напруга на АКБ = 12,5В.
Друге положення переключателя , напруга= 11,5В.
Пічка вийшла на автоматичний режим тільки після заведеного двигуна.
Мабуть в моєму випадку 11,5В недостатньо для нормального накалу свічки.
Плюс на пічку подається безпосередньо з АКБ через релюшку.


Огромное спасибо. Это уже что-то. А что питание на насос показывает? У меня меньше чем на АКБ.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Компромисс



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.04.2009
Повідомлення: 1669
Звідки: Днепропетровская обл.
Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3

ПовідомленняДодано: 05 Січень 2019 23:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ликвидировать искрение контактов - потеря аутентичности... ?
Ну-ну.
Вот на Сенсе (внук 968М) нет реле стартера, нет реле на лампы фар - завод или копейки экономил, или снижал надёжность и эффективность - сохранять такую аутентичность или лень (что вполне понятно), или дурь.

Кстати, отказ от искрового розжига при возможности его реализации - это или мазохизм в отношении себя (что можно понять), или садизм в отношении к энергосистеме - вот её жалко.


_________________
Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 06 Січень 2019 11:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Компромисс писав(ла):

Кстати, отказ от искрового розжига при возможности его реализации - это или мазохизм в отношении себя (что можно понять), или садизм в отношении к энергосистеме - вот её жалко.


У питанні іскрового розжигу не останнє місце займає безпека цього процесу.
Чув, що були випадки коли капот літав високо і далеко.
Процес розжигу (переходу на автоматичний режим) займає не так вже багато часу, щоб суттєво вплинути на стан енергосистеми.
Тут треба дивитися ,що кому більше підходить: чи доводити до розуму Сток чи робити іскру.
ІМХО.


_________________
"Есть только миг между прошлым и будущем"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 439
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 06 Січень 2019 17:30    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


upszn писав(ла):
Компромисс писав(ла):

Кстати, отказ от искрового розжига при возможности его реализации - это или мазохизм в отношении себя (что можно понять), или садизм в отношении к энергосистеме - вот её жалко.


У питанні іскрового розжигу не останнє місце займає безпека цього процесу.
Чув, що були випадки коли капот літав високо і далеко.
Процес розжигу (переходу на автоматичний режим) займає не так вже багато часу, щоб суттєво вплинути на стан енергосистеми.
Тут треба дивитися ,що кому більше підходить: чи доводити до розуму Сток чи робити іскру.
ІМХО.

У меня в восьмидесятых годах искровой розжиг в Союзе (Семипалатинск) на ЛуАЗе почти восемь лет стоял, ничто никуда не летало Smile

Так же сейчас в Германии на нынешнем ЛуАЗе искровой розжиг тоже около восьми лет стоит и тоже ничто никуда не летало.

А вот на состояние энергосистемы не более короткое время искрового розжига влияет, а его потребляемый ток!
Штатный розжиг со свечой накала длится примерно 1,5 минуты, при этом свеча вместе с дополнительным сопротивлением (контрольной спиралью) потребляет 25 А.
Искровой розжиг длится максимум 1 минуту, вся система искрового розжига потребляет около 5 А!
Я думаю, объяснять разницу между нагрузкой в 5 А. длительностью в 1 минуту и нагрузкой в 25 А длительностью 1,5 минуты не нужно?

Для сравнения:
Штатный розжиг со свечой накаливания:


Искровой розжиг:

Здесь розжиг длится 1:19 минут потому, что поплавковая камера регулятора подачи топлива была пустой (после прочистки жиклёра). Но сравни показания амперметра с показаниями при штатной системе розжига.

А здесь искровой розжиг (при нормально заполненной поплавковой камере регулятора подачи топлива) длится всего 32 секунды:


Единственный недостаток искрового розжига, это образование сажи на свече, которую приходится регулярно чистить.
Например при повседневном пользовании отопителем зимой в Семипалатинске, свечу приходилось чистить как минимум раз в две недели. На ЛуАЗе эта операция занимает буквально две три минуты, так как свеча легко доступна и кроме металлической щётки никакого инструмента не нужно (у меня накидная гайка свечи завёрнута только от руки).
На Запорожце для чистки свечи приходится лезть в багажник. Но как показал многолетний опыт моих знакомых на Запорожцах в Семипалатинске, переделка на искровой розжиг стоит того.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
student_88



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.10.2018
Повідомлення: 39
Звідки: Odessa
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 06 Січень 2019 18:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Компромисс писав(ла):
Ликвидировать искрение контактов - потеря аутентичности... ?
Ну-ну.
Вот на Сенсе (внук 968М) нет реле стартера, нет реле на лампы фар - завод или копейки экономил, или снижал надёжность и эффективность - сохранять такую аутентичность или лень (что вполне понятно), или дурь.

Кстати, отказ от искрового розжига при возможности его реализации - это или мазохизм в отношении себя (что можно понять), или садизм в отношении к энергосистеме - вот её жалко.


Это не машина на каждый день, хочу что б работало так как в 85 году. С искрами с матами и прочими радостями.
Вопрос то не в этом был...

А по теме:
Буду потрошить блок предохранителей, на 1 предохроне уже начинаеться потея относительно 6го, от которого как я понял все запитываеться. Как он вообще раздает напругу, там дорожка/мост какая-то внутри?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 07 Січень 2019 09:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою




_________________
"Есть только миг между прошлым и будущем"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
student_88



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.10.2018
Повідомлення: 39
Звідки: Odessa
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 07 Січень 2019 19:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


upszn писав(ла):

Сапсибо большое, это видел у меня такая же книжка. По ней я и понял что 6 запитывает все, но не могу понять, пока блок не вытащу, как до 1 питание доходит...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 07 Січень 2019 22:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


По схеме же видно, 1 предохранитель вообще не при делах, можешь его вытащить, ничего не изменится(я там резервный на 20А возил).
У отопителя свой предохранитель(самовосстанавливаемый) прямо на переключателе.
Через 6 пред. тоже на печку не идёт, и чере 5 не идет. Просто используются свободные дублирующие кнтакты блока предохранителей.

Обычно обгорают клеммы на проводах, которые идут на 6 , 5 и 1 предохранители, и 9, 8, 7, и (опять) 6, если установлены более мощные лампы в фарах.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
student_88



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.10.2018
Повідомлення: 39
Звідки: Odessa
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 08 Січень 2019 20:58    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Всем от души спасибо Рукопожатие . Все заработало, в машине тепленько . Суть проблемы банальна, но все же.
Печка запитываеться с клем первого предохранителя красным проводом(схема выше), который идет в 5 предохранитель. Предохранитель и в правду "не при делах", контакты первого предохранителя выступают просто передастом). Оказалось был плохой контакт этого злополучного красного провода.

PS. Но все равно на душе не спокойно от того что "свой предохранитель(самовосстанавливаемый) прямо на переключателе" забирает 0,5v из сети... может это норма... Neutral

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
student_88



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.10.2018
Повідомлення: 39
Звідки: Odessa
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 14 Січень 2019 19:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Товарищи, новая напасть. Перестала розжигаться печкаSad
Все проверил: топливо капает(открутил трубочку после карба - капля в секунду), свеча накаливаеться (выкрутил, кинул массу на корпус, плавно зажглась). Психанул - открытый огонь всовывал вместо свечи(видео в интернете посмотрел, огнетушитель стоял на готове)
Не горит и все тут...

Со старым Новым Годом! Если вдруг отмечает кто-то Wink2

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 14 Січень 2019 23:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Смотри "дымарь" под багажником, такое бывает, когда перегорает перегородка между выхлопом и всасом(на "дымаре"). Я залепливал шпатлевкой(стартовой), ездило нормально, по случаю заментил на новый.

Для пробы, сними воздухозаборную резинку с печки, чтобы забор воздуха шел только из багажника. Если заработает, смотри "дымарь", может заборная труба забита снегом, печка же у тебя нормально не работала.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
mcctanic



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.08.2021
Повідомлення: 22
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 11 Листопад 2022 22:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вітаю. При работі пічки у другому положенні вимикача-ІІ тече бензин через воздухозабірник у салон, - там де ноги пасажира лючок такий. При цьому іде легкий дим, та тепло. Патрубки нові. Зняв пічку, перевірив - пошкоджень топлівопроводів нема. Фільтр поставив стандартний пластиковий перед дозатором. Підскажіть, будь ласка, що це може бути? Як вилікувати?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 12 Листопад 2022 11:31    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Як воно може туди текти!? Cool
Якщо перелива бензин, то треба дивитись поплавок з голкою в карбюраторі.

P.S. До речі, я поблизу Запоріжжя.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
mcctanic



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.08.2021
Повідомлення: 22
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 12 Листопад 2022 12:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk писав(ла):
Як воно може туди текти!? Cool
Якщо перелива бензин, то треба дивитись поплавок з голкою в карбюраторі.

P.S. До речі, я поблизу Запоріжжя.

Да я сам незнаю. Може, мало витримую перше положеня, що вона недостатнью нагрівається? Зараз розібрав, почистив. Треба подивитись той карбюратор, хоч його у минулому році чистив. А ось нещодавно капав бенз через електроклапан. Я подумав, що не може такого бути і капає через бензопровід (там прокладки не було на гвинті) Поставив прокладку, замінив патрубки. Не капає там, едектроклапан теж сухий. А лльеться зараз у салон блін

Надо обмінятись контактами про всяк випадок. У мене є сусід по гаражах, спец по Запоріжцях. По печи якось скептичено він до неї відноситься, мол пожаронебезпечна. А я зайнявся, бо їздити треба, а дуйчик не особо спасає.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 12 Листопад 2022 16:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Якщо треба їздити, то краще перевести на пропан, більш практично, і трохи дешевше.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 12 Листопад 2022 17:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


mcctanic писав(ла):
Надо обмінятись контактами

Дивись в приватних повідомленнях.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
mcctanic



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.08.2021
Повідомлення: 22
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 12 Листопад 2022 17:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ще таке питання. Щоб змастити підшипник пропеллера з печки. Підійде літол-24 для електроінструменту? Бо турбинне мастило Т-22 яке рекомендується у ігструкції застосовувати, важко знайти. Чим можна його замінити?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 439
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 12 Листопад 2022 19:13    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


mcctanic писав(ла):
Ще таке питання. Щоб змастити підшипник пропеллера з печки. Підійде літол-24 для електроінструменту? Бо турбинне мастило Т-22 яке рекомендується у ігструкції застосовувати, важко знайти. Чим можна його замінити?

ЛИТОЛ-24 или любая другая консистентная смазка для втулок электромотора вентилятора не годятся. Там стоят металлографитовые втулки (как и у якоря стартера), их смазывают только маслом. Консистентные смазки у этих втулок забивают поры, после чего они работают всухую.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 12 Листопад 2022 19:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Моторчик на втулках, просто змастити не вийде, їх варять в мастилі, літол загусне, і на морозі може не стартонути, я на моторчик своєї пічки ставив шарикопідшипники, трохи шумніше в роботі, зате ніяких тормозів на холодну. Робив перехідники, зовні як оригінальна втулка, всередину вставляється підшипник.
Я колись викладав в галерею креслення тії втулки, але щось там все пропало.
Якщо цікавить, та є здібний токар:

це половинка, на один підшипник, таких треба дві шт., на пічку - 4 шт.
Хтось з форуму ставив криьчатку з комп'ютерного кулера(великого), то казали, що кращий обдув був. Я не перевіряв, не було донора на крильчатку.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Наст.
Сторінка 16 з 20

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group