Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
оптимальная температура двигателя
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 14 Вересень 2010 23:36    Заголовок повідомлення: оптимальная температура двигателя Відповісти з цитатою


Хотелось бы узнать таковую не по справочникам, а по личным наблюдениям в виде: масло такое-то - температура такая-то.

По личным наблюдениям это где-то 80-90*С на 15в40. Правда, было это давно, так что трудно судить.

Особенно интересуют результаты на откапиталенном по всем правилам двигателе.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Roskо
Львівський Маньяк
Львівський Маньяк


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.12.2009
Повідомлення: 3182
Звідки: Львів
Моє авто: ЗАЗ 968м

ПовідомленняДодано: 14 Вересень 2010 23:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


В мене температура двигуна вище 90градусів, навіть при зовнішній в 35-40, не піднімається..... (пробіг з заводу 3760км)

_________________
Мій стиль, не ваша мода.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 15 Вересень 2010 00:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


і до чого тут максимальна температура мастила? -, я запитую про оптимальну, де двигун проявляє найвищу потужність/ККД
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Voldemort



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.10.2009
Повідомлення: 727
Звідки: Ярославль
Моє авто: ЗАЗ-968А 1974г. "Лукич"

ПовідомленняДодано: 15 Вересень 2010 05:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Рабочая температура - до 100, дальше уже перегрев, но лучше всего тянет (по моим наблюдениям) при 80-90.

_________________
При правильном выборе калибра размер цели роли не играет.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
idem



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2006
Повідомлення: 308
Звідки: Украина, Северодонецк
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 15 Вересень 2010 21:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


По моим наблюдениям, а у меня было 4 ЗАЗа (3 тридцатки, сейчас - сороковка), наилучшая температура для двигателя 65-75 градусов, вне зависимости от сорта масла.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
igorka63



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.03.2010
Повідомлення: 96
Звідки: г.Кременчуг
Моє авто: ЗАЗ 968 М 1990 г.в

ПовідомленняДодано: 15 Вересень 2010 21:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


idem писав(ла):
По моим наблюдениям, а у меня было 4 ЗАЗа (3 тридцатки, сейчас - сороковка), наилучшая температура для двигателя 65-75 градусов, вне зависимости от сорта масла.


Согласен полностью. У меня при 60ти гр - весь табун буд-то на бляТки скачет, а когда до сотни доходит, то вроде как после бляТок домой возвращается.


_________________
В наш век универсального прогресса, когда каждый из индивидумов нетафицирует абстракцию, мы не можем игнорировать критериум на котором зажжётся исторический субъективизм!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Александр мики



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.09.2009
Повідомлення: 969
Звідки: Запорожье
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 15 Вересень 2010 21:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Voldemort писав(ла):
Рабочая температура - до 100, дальше уже перегрев, но лучше всего тянет (по моим наблюдениям) при 80-90.
у меня в книге написано 90-110 рабочая, видать ошибка.

_________________
0934876452
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Pas



Статус: Offline
Зареєстрований: 07.01.2009
Повідомлення: 473
Звідки: Днепропетровск

ПовідомленняДодано: 15 Вересень 2010 22:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


От 60*С до 110*С лично я разницы не чуствую.
Как мне кажется, ухудшение тягла появляется при хреновом масле. Нормальное масло эти температуры держит на "ура". Основываюсь на том, что после такого нагрева давление масла не изменилось.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Александр мики



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.09.2009
Повідомлення: 969
Звідки: Запорожье
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 15 Вересень 2010 22:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


на каком масле ездиешь?

_________________
0934876452
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
igorka63



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.03.2010
Повідомлення: 96
Звідки: г.Кременчуг
Моє авто: ЗАЗ 968 М 1990 г.в

ПовідомленняДодано: 15 Вересень 2010 22:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Александр мики писав(ла):
на каком масле ездиешь?

Я на LUXOIL Супер Молибден 15W40 SG/CD 5л
http://www.dkarta.com.ua/catalog/image/YyMjNDEwNzE5NA==


_________________
В наш век универсального прогресса, когда каждый из индивидумов нетафицирует абстракцию, мы не можем игнорировать критериум на котором зажжётся исторический субъективизм!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
zaporoj
аЦЦкий гонсчег
аЦЦкий гонсчег


Статус: Offline
Зареєстрований: 30.01.2010
Повідомлення: 1488
Звідки: Феодосия
Моє авто: моя, подтверждаю!

ПовідомленняДодано: 15 Вересень 2010 22:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


рабочая температура масла 90 градусов.
по мануалу 90-110 градусов.


_________________
Кто к нам с мечем придёт, от меча и погибнет! На том стояла, стоит и стоять будет земля Русская!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Тёма
Инженер-рационализатор
Инженер-рационализатор


Статус: Offline
Зареєстрований: 22.09.2007
Повідомлення: 1447
Звідки: Светловодск
Моє авто: Жужелёт

ПовідомленняДодано: 16 Вересень 2010 07:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Думаю, 80* - золотая середина.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Порфирий



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.05.2008
Повідомлення: 671
Звідки: Санкт-Петербург

ПовідомленняДодано: 16 Вересень 2010 09:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Масло,герметизируя зазор между поршнями,кольцами и зеркалом цилиндра,повышает компрессию. Понятно, что чем выше вязкость масла, тем больше степень повышения компрессии. Наиболее распространенные масла типа 20W50 имеют кинематическую вязкость при 40* порядка 160-170 ед., а при 100* уже 17,5 - 19 ед. Отсюда и надо плясать. По личному опыту на "рабочих" моторах максимальная тяга в диапазоне 40 - 60*, на новых и хорошо откапиталенных диапазон расширяется до 80 - 90*.

_________________
ЗАЗ-965А "Ялта", 67 г.в.
ЗАЗ-968А, 79 г.в.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 16 Вересень 2010 10:30    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


35000 км. На 33000 капіталка поршневої без шліфовки колінвалу.
Прогрівається важко, так як додатково поставив на вал генератора вентилятор від таврії. Термостатів нема, заслонки постійно відкриті. Кожухи всі присутні.
Поршнева ТАЗ 76, решта повний сток.
Масло вже забув, Шел Хелікс 10в-40 вроді.
До 50 С мотор тупить. Робоча - 65-90 С. З врахуванням похибки датчика. В машині біля датчика приліплена калібровочна таблиця.
Зате головки гріються значно сильніше ніж до капіталки.
Іноді навіть страшно, коли після довгої поїздки в теплу погоду відкриваю моторний відсік і пробую кришки головки руками, плюю на ребра циліндрів. Думаю пора до психіатра. Neutral

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
kobza
Шаман Сосіской


Статус: Offline
Зареєстрований: 09.11.2008
Повідомлення: 695
Звідки: Ів Франківськ

ПовідомленняДодано: 16 Вересень 2010 11:31    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ro968Ma писав(ла):
плюю на ребра циліндрів. Думаю пора до психіатра. Neutral

Laughing Laughing Laughing гарно сказано


_________________
А небо все точно такое же,
Как если бы ты не продался...
(Егор Летов)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Turok



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.03.2010
Повідомлення: 654
Звідки: Запорожье
Моє авто: Заз968м.

ПовідомленняДодано: 16 Вересень 2010 18:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ro968Ma писав(ла):
додатково поставив на вал генератора вентилятор від таврії.Neutral

можно фото девайса?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
napalm
Главврач
Главврач


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.04.2003
Повідомлення: 9913
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 17 Вересень 2010 17:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


У меня:
До 60 градусов норовит заглохнуть.
Мощность падает после 105.
Соответственно между этими значениями работает хорошо.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Порфирий



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.05.2008
Повідомлення: 671
Звідки: Санкт-Петербург

ПовідомленняДодано: 17 Вересень 2010 18:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


napalm писав(ла):
У меня:
До 60 градусов норовит заглохнуть.
Мощность падает после 105.
Соответственно между этими значениями работает хорошо.

Похоже карб обедненную смесь готовит...


_________________
ЗАЗ-965А "Ялта", 67 г.в.
ЗАЗ-968А, 79 г.в.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Pas



Статус: Offline
Зареєстрований: 07.01.2009
Повідомлення: 473
Звідки: Днепропетровск

ПовідомленняДодано: 17 Вересень 2010 20:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Александр мики писав(ла):
на каком масле ездиешь?

Минералка "ХАДО" 20W50
Смесь сильно обеднена, зажигание почти 15град до ВМТ. Холодный двигатель пытается заглохнуть.
Если карб обогатить, то и греется меньше Smile .

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Андрей-Томск



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.12.2009
Повідомлення: 455
Звідки: Россия, Томск
Моє авто: Луаз969М

ПовідомленняДодано: 18 Вересень 2010 16:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


луаз, температура как к 40 подходит, тяга нормальная становится.
больше 75 не грелся, масло эссо 10в-40 полусинт.
80 легко бежит (по вашему это 103км\ч)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group