Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Неродные двигатели для ЗАЗ 968
На сторінку 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
валдик968



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.11.2007
Повідомлення: 1554
Звідки: ХАРЬКОВ, ХТЗ
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 00:25    Заголовок повідомлення: Неродные двигатели для ЗАЗ 968 Відповісти з цитатою


Собственно ваши мысли, предложения и мнения

Р.С, Zaz 968 1975 НЕФЛУДИ


_________________
Есле каму нужен званить - 0930284189
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 00:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Laughing
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
madmobile



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.09.2007
Повідомлення: 4179
Звідки: UA.Kiev,Vishorod
Моє авто: 968М red; 965A 1966

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 00:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Воздушники типа ВВ и порше Very Happy классические моторы, культурно собранные и продуманы немцами.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 01:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


имхо всегда надо первым делом ориентироваться на возможность регистрации, и цена/доступность запчастей.

потому как моторов много всяких. и хороших и не очень, и вообще прикольных.
но я искренне не понимаю людей которые ставят например мотор от той старой Шкоды. ещё и пальцем в небо указывают.
что в нем прикольного кроме того что старье убитое и запчасти к нему в музее искать?

с регистрацией тоже немало секса если чтото не то.
в смысле вот лично я лоханулся что взял 1.8. тупо не поинтересовавшись загодя какой это будет секс его "узаконить", а потом ещё и с ТО.
сейчас уже брал бы чтото небольшое 1.0-1.3, из аварийной малолитражки и желательно современное. например от тойже Шкоды только Фабии.

переоборудование должно быть обоснованым. а не просто абы чтото другое пердело.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Nazgul



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.05.2004
Повідомлення: 2090
Звідки: Сумская обл.

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 12:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Voytik писав(ла):
имхо всегда надо первым делом ориентироваться на возможность регистрации, и цена/доступность запчастей.

потому как моторов много всяких. и хороших и не очень, и вообще прикольных.
но я искренне не понимаю людей которые ставят например мотор от той старой Шкоды. ещё и пальцем в небо указывают.
что в нем прикольного кроме того что старье убитое и запчасти к нему в музее искать?

с регистрацией тоже немало секса если чтото не то.
в смысле вот лично я лоханулся что взял 1.8. тупо не поинтересовавшись загодя какой это будет секс его "узаконить", а потом ещё и с ТО.
сейчас уже брал бы чтото небольшое 1.0-1.3, из аварийной малолитражки и желательно современное. например от тойже Шкоды только Фабии.

переоборудование должно быть обоснованым. а не просто абы чтото другое пердело.

Угу....Лежал у меня доолго 1.8 моноинжектор опелевский...долго лежал.....Все посещали мысли его в жуж "впихнуть"....В итоге распродаю его...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
petertuning



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.06.2004
Повідомлення: 2557
Звідки: kiev

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 12:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а у меня два мотора от тойоты есть 1,3 и 1,6и таврический 1.1
-их тоже можно впихнуть...но нах надо... Very Happy


_________________
тюнинг навсегда
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 22:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я так зрозумів, що потужні двигуни просто вбивають нашу коробку. Десь на форумі вказувався максимальний обертовий момент 90 Нм. Тому чи не доцільно розгядати варіант поперечного встановлення двигуна разом із коробкою від буржуської іномарки із збереженням підвіски Зазіка.
Плюси:
1. Майже всі теперішні буржуйські малолітражки передньоприводні із поперечним розташуванням двигуна.
2. Не треба тулити інородний двигун до Зазівської коробки.
Мінуси:
1. Хто перший ?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 23:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


думаю це сексу буде в сто раз більше.
у іномарок піввісі виходять в мотовідсік.
а у нас під салон.
переварювати всю жопу?
нахиляти мотор так щоб коробкою вліз аж туди де наша була?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Lis-il



Статус: Offline
Зареєстрований: 01.11.2005
Повідомлення: 3268
Звідки: Красноярск
Моє авто: 965А'68, 965'62, 966В'71, 968'77

ПовідомленняДодано: 17 Грудень 2009 05:25    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


За "старый" шкодовский мотор - принял в свой адрес Smile оправдаюсь - мотор на моего 965 ставился в 92-93гг., на тот момент ему было 3 года от роду, на тот момент они ещё активно выпускались и лучшего в эСэСэСэРе не было :-)

_________________
Если достаточно долго портить машину, она сломается (закон Шмидта)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 17 Грудень 2009 12:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


не принимай близко к сердцу Smile
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
REDZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.10.2005
Повідомлення: 1566
Звідки: г Н.Новгород
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 19 Грудень 2009 11:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Мля... на кой создавать еще одну тему про моторы? Вариантов масса И практически все наиболее рациональные решения сдесь есть в описаловах...

_________________
<Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*">
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Zaz 968 1975
НенАвиЖу RamzesА


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2009
Повідомлення: 2424
Звідки: от туда
Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi

ПовідомленняДодано: 19 Грудень 2009 14:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Валдику делать было не куй так он и решил тему создать
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 19 Грудень 2009 15:13    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ты же тоже такую создал Laughing
http://www.zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=14013&highlight=

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
polus



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.05.2009
Повідомлення: 747
Звідки: kiev
Моє авто: 74 Vintage 09

ПовідомленняДодано: 19 Грудень 2009 23:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Laughing
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
VesyK



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.05.2005
Повідомлення: 330
Звідки: г.Таганрог

ПовідомленняДодано: 22 Грудень 2009 16:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Лучше чем ВАЗ 21083 с инжектором наверное нету! И мощьность не убьет машину да и едет приятно!

_________________
В тюнинге смысл, в гонках жизнь!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
REDZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.10.2005
Повідомлення: 1566
Звідки: г Н.Новгород
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 22 Грудень 2009 21:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


+1!!! есть конечно некоторые проблемы с установкой, но решаемы))) да и "тюнинга" на этот мотор выше крыши!!! Very Happy

_________________
<Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*">
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
polus



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.05.2009
Повідомлення: 747
Звідки: kiev
Моє авто: 74 Vintage 09

ПовідомленняДодано: 22 Грудень 2009 21:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


С ИНЖОМ ДУМАЮ ТЮНИХА МЕНЬШЕ БУДИТ
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
REDZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.10.2005
Повідомлення: 1566
Звідки: г Н.Новгород
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 22 Грудень 2009 22:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ну а чем в этом плане принципиально инж отличается от карба? Просто инж нужно шить и выкатывать. а дело это геморойное и не каждый мастер это делает. А с карбом все проще Толковых карбюраторщиков достаточно))

_________________
<Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*">
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 22 Грудень 2009 22:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


VesyK писав(ла):
Лучше чем ВАЗ 21083 с инжектором наверное нету! И мощьность не убьет машину да и едет приятно!
вот и я к 2108 склонился. а 083 позднее поставить можно.

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Nazgul



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.05.2004
Повідомлення: 2090
Звідки: Сумская обл.

ПовідомленняДодано: 23 Грудень 2009 12:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А в чем прикол 08 мотора?
Не лучше ли что-то из разряда опель\фолькс\форд....
По моим скромным наблюдениям гольфо и опелемоторы получше будут вазовского

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Наст.
Сторінка 1 з 7

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group