Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 08 Вересень 2009 22:40 Заголовок повідомлення: Идеальное уплотнение дверей достижимо!? |
|
|
Идея такова: взять что-то типа силикона и намазать (жирно) его в пазы дверного уплотнителя, на него клиенку (чтоб не прилип к двери) и закрыть дверь.
После высыхания получаем идеально прилегающую мягкую поверхность к которой для верности приклеиваем ленточный уплотнитель для дверей (деревянных)
Кто что скажет: есть ли смысл и имеется ли материал дешевле силикона с подобными качетвами?
На данный момент стоят 8ные подрезанные: уплотнение хорошее, но не везде. (а кое-где и пережатие)
Кстати, еще идея: для сокрашения расхода силикона перед его заливкой можно положить тонкостенную трубочку
|
|
Повернутися до початку |
|
|
red zaz965
Статус: Offline Зареєстрований: 22.09.2006 Повідомлення: 853 Звідки: Запорожье Моє авто: ЗАЗ 965 8-066-804-8-804 8-096-196-53-94
|
Додано: 12 Вересень 2009 12:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Проще купить уплотнитель!
Смысла нет:
1. у силикона нет запаса прочности как у резину.
2. уплотнитель полый и цельный, если заложить в селикон полую трубку то селикон поотлетает от нее.
3. селикон не будет так сжиматься как уплотнитель, не будет нужного качества уплотнения.
4. селикон выйдет намного дороже чем уплотнители.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
polus
Статус: Offline Зареєстрований: 20.05.2009 Повідомлення: 747 Звідки: kiev Моє авто: 74 Vintage 09
|
Додано: 27 Жовтень 2009 01:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
у меня стоит один уплотнитель на дверь с класики жигулей проблем нема
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 27 Жовтень 2009 10:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
У меня тоже стоял - двери закрывались туго. Регулировки не помогли. Уплотнил 8м по самой двери - закрывание отличное, вода не течет, но хочется лучшего.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
polus
Статус: Offline Зареєстрований: 20.05.2009 Повідомлення: 747 Звідки: kiev Моє авто: 74 Vintage 09
|
Додано: 29 Жовтень 2009 00:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
поменяй геометрию проемов
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 30 Квітень 2015 22:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Цю технологію примінив місяць тому у дерев’яних вікнах балкона (зазори відрізняються по усьому проєму, і менші за ущільнювачі, що є у продажу).
Результат - супер
Єдине для авто - таки, багато силікона піде
Для авто найкраще рішення - рідні або від 8ки. Місця поганого притуляння до самої двері можна заповнити силіконовим герметиком
Це був варіант для більшості авто Тепер моя проблема:
двері виставлено ідеально як по вертикалі, так і по глибині, при цьому усі зазори настільки малі (2-3 мм по верхній частині), що наклейка рідних ущільнювачів не дає двері закритись на 2 клацання замка без значних зусиль
Базове розуміння вирішення: намастити клеєм ущільнювач, притиснути до двері, закрити дверь і почекати до висихання
Питання: як хто наклеює ущільнювач, щоб той максимально припасувався під форму проєма, які є хитрощі?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
pashazaz
Статус: Offline Зареєстрований: 18.01.2005 Повідомлення: 509 Звідки: Гродно, РБ Моє авто: ЗАЗ-968А-VW/Audi, Renault-Clio RS 172
|
Додано: 30 Квітень 2015 23:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
я клеил дверные уплотнители (родные) клеем "88". на проёмы ставил уплотнители БМВ-3 Е30 (на первый ЗАЗ), на нынешнем - уплотнители ВАЗ-2101. один минус - сильнее дверью хлопать надо, а уплотнение - отличное. в холода тепло, летом пыль не тянет.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 30 Квітень 2015 23:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
з 2101 зовсім погано , та й не про них мова
На проємі стоять рідні, що практично не ущільнюють, на дверях - L-образні приклеєні = погане закривання двері (хто пам’ятає мій перший - треба досягти хоча б такого рівня)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
pashazaz
Статус: Offline Зареєстрований: 18.01.2005 Повідомлення: 509 Звідки: Гродно, РБ Моє авто: ЗАЗ-968А-VW/Audi, Renault-Clio RS 172
|
Додано: 02 Тра 2015 22:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
насчёт жигулёвских - не согласен. иначе давно поменял бы. а плохое закрывание дверей ещё и от замков - более современные автомобили имеют и уплотнители на несколько трубок, а не на одну, как жигулёвские, и двери у них нормально закрываются. как мне кажется, в замке в храповом механизме маловато зубцов, не успевают они "отрабатывать", как уплотнитель уже назад дверь открывает.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 03 Тра 2015 23:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Юрка, какой жесткости уплотнитель?
Просто та резина дубовая и работать как уплотнитель не может. Это равносильно, что пластмассовые дворники - эффективности работы - 0
не знаю, стоит с 2108 и все ОК, главная причина - мягкость уплотнителя.
Или делай родные из силикона, или меняй на что то РАБОТАЮЩЕЕ. Если резина не работает, то зачем парить моск?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ЮрийЮ
Статус: Offline Зареєстрований: 28.12.2011 Повідомлення: 127 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 06 Тра 2015 21:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
поставил уплотнитель 2108, родные снял
уже около 10 лет, полет отличный
по началу приходилось гупать дверями посильнее
оконные проемы передних дверей тоже 2108
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vov4ik
Статус: Offline Зареєстрований: 05.04.2010 Повідомлення: 534 Звідки: Свердловская обл. г. Нижний Тагил Моє авто: ЗАЗ-968М
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 08 Тра 2015 10:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
Чи у мене кузов з малими зазорами, чи то на емках почали робити більші, але на проєм 2108 ну ніяк не стає(тобто, стати - стане, але двері і на 1 клацання не закриються. 2101 - на попередньому з великим гупанням.
Але мова йде про ущільнювач, що клеїться на саму дверь. На колишньому кузов стояв від 2108 з обрізаною металевою частиною.
Наразі тестую рідний (дуже м'який), щоб було під оригінал - покищо дверь закривається лише від великого поштовху
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vov4ik
Статус: Offline Зареєстрований: 05.04.2010 Повідомлення: 534 Звідки: Свердловская обл. г. Нижний Тагил Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 08 Тра 2015 11:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Так-как уплотнитель от 2108 значительно толще родного, то для увеличения расстояния двери до проёма под крепёж подкладывается прокладка толщиной 2мм.
_________________ МАСТЕР |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 08 Тра 2015 12:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не варіант - при цьому двері стирчатимуть відносно кузова
|
|
Повернутися до початку |
|
|
XpoH
Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 08 Тра 2015 12:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
ми підгинали кантік, на який чіпляється ущільнювач, і закриваються нормально, і ущільнюють теж. в мене по-моєму з класики.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Jefferson
Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
|
Додано: 08 Тра 2015 12:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
О_О Тільки в мене абсолютно не течуть заводські ущільнювачі?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
XpoH
Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 08 Тра 2015 12:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Jefferson писав(ла): |
О_О Тільки в мене абсолютно не течуть заводські ущільнювачі? |
походу, бо я свої заводські наприклад відірвав на одній з заправок в києві))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 554 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 08 Тра 2015 18:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
XpoH писав(ла): |
ми підгинали кантік, на який чіпляється ущільнювач, і закриваються нормально, і ущільнюють теж. в мене по-моєму з класики. |
Сделал то же самое на своем 965-ом. Сначала выставил двери в проеме и ответки замков. Затем подгибал кантик к двери или отгибал от нее, добиваясь равномерного зазора по всему периметру. Затем установил копеечный уплотнитель. Прилегает плотно, хлопать дверью сильно не надо.
_________________ Даже если тебя съели, всё равно есть как минимум два выхода! |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 10 Тра 2015 13:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
Люди, я про цей ущільнювач:
його заміна від 2108 (доречі, тугіше закривання відносно рідного)
А той, що ставиться на сам проєм у 966 практично повністю декоративний
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|