Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Цилиндры под 82. Кто что думает?
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
maks-mt



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.07.2010
Повідомлення: 511
Звідки: Харьков,коротыч
Моє авто: ЗАЗ-965 Яшка,ЗАЗ-968А Ласточк

ПовідомленняДодано: 11 Жовтень 2013 20:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Romero писав(ла):
Від збільшення діаметру циліндра - толку мало, ще потрібно забезпечити нормальне наповнення того циліндра, а з рідними клапанами та отворами в колекторі нічого путнього не вийде. Впускний клапан потрібно 40-вий, і канали діаметру 30-32мм, тоді відчується різниця в потужності.
Навіть в мотоцикла "Дніпро" впускний клапан 40
угу и прощай наша любимая тяга на низах)ну и за какое ухо ты подтянул сюда "днепр"?у него в стоке 78 и двигло другое по классу и более высокооборотистое

_________________
Шуруп забитый молотком держит лучше чем гвоздь закрученный отверткой!
. 0973886353,0996880620,80932522567
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 11 Жовтень 2013 20:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Днепродетали не особо едут у нас.
Имел я счастье ездить на двигле с днепрошатунами, с удлинёнными штангами. с проставкми под горшками и тд и тп.
У меня сейчас мотор едет лучше не в пример. И не так часто ломается.
А я ведь лишь ЦПГ-79 сделал.
Днепрошатун длиннее нашего - но ход поршня остался прежним - ведь ход задаётся коленвалом!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
maks-mt



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.07.2010
Повідомлення: 511
Звідки: Харьков,коротыч
Моє авто: ЗАЗ-965 Яшка,ЗАЗ-968А Ласточк

ПовідомленняДодано: 11 Жовтень 2013 21:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ну и смысл ставить в наш мотор днепрошатун?я так чёт и не понял)ИМХО кроме дисбаланса больше НИЧЕГО

_________________
Шуруп забитый молотком держит лучше чем гвоздь закрученный отверткой!
. 0973886353,0996880620,80932522567
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Romero



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.10.2011
Повідомлення: 46
Звідки: львів
Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.

ПовідомленняДодано: 11 Жовтень 2013 22:31    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


[quote="maks-mt"]
Romero писав(ла):
угу и прощай наша любимая тяга на низах)ну и за какое ухо ты подтянул сюда "днепр"?у него в стоке 78 и двигло другое по классу и более высокооборотистое


"болєє високооборотистоє" - то на скільки? на 500 об.хв. ? жартуєш?

І що коли в стоці 78 ? в ЗАЗа менше на 2мм, а діаметр клапана менший на 6мм. відчуваєш різницю? І взагалі я говорив про те, що люди збільшують діаметри циліндрів а клапана залишають стокові, і дивуються що не сильно відчувають різницю. Хоча і для стокових циліндрів клапана маленькі.
І до чого тут тяга на низах, до збільшених клапанів?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
maks-mt



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.07.2010
Повідомлення: 511
Звідки: Харьков,коротыч
Моє авто: ЗАЗ-965 Яшка,ЗАЗ-968А Ласточк

ПовідомленняДодано: 12 Жовтень 2013 01:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ты мурзилку на МТ курил не?не 5000 а 5700-5900 зависит от модели например у 10-36 5900 об мин или у тебя с математикой того не лады?также про МТ ты промахнулсо еще учесть ход поршня и то что даже класификация моторов РАЗНАЯ не только по типу вешка и оппозит."двигатель мотоциклов днепр высокофорсированый"и вынужден согласиться потому что снять с пихла обьёмом 649 см 36 лс уже чтото против мемзовских 1.2 л 40 лс.двигло же МЕМЗ низкофорсированный,так чего ты ровняеш?у МТ диаметр дифузора карба бля больше чем у МЕМЗ и ЧЁ? 2 мм на одном котле для тебя не размер ну извини.тяга на низах всё при томже,или ты точиш каналы врезаеш большие клапана и имееш верха или не точиш и имееш низа,ну или играешся с высотой кулачка РВ или всё до кучи,скорость потока тебе ни о чём не говорит?если не то ладно,и самое главное не совсем это бютжетное дело замутить другие клапана,лично мне проще и дешевле сделать хоть 83 мля чем с головками дрочиться,

_________________
Шуруп забитый молотком держит лучше чем гвоздь закрученный отверткой!
. 0973886353,0996880620,80932522567
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Romero



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.10.2011
Повідомлення: 46
Звідки: львів
Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.

ПовідомленняДодано: 12 Жовтень 2013 11:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


По перше, навчись культури спілкування.
По друге, МТ 10-36 не варто порівнювати, він себе не виправдав і пізніше завод перейшов на 32-сильні мотори. Розпред-вал "високооборотистий" хоч і степінь стиску більша а крутний момент на низах менший ніж в 32-х сильного.
А от МТ 11 (та інші 32-сильні моделі) сміливо можна порівнювати, також повітряні як і ЗАЗ, принцип ГРМ такий самий, і абсолютно не має значення, що ЗАЗ V-шка а Дніпро - опозит.
Дніпро 11
Макс потужніст 32кс при 5200,
Степінь стиску 7
хід поршня 68
Хоча у "високооборотистих" двигунах хід поршня малий, а в Дніпра навіть трошки більший від ЗАЗа.
"високофорсований" він якраз через клапана і канали, легко дихає, від того і потужність і крутиться краще.
За логікою, якщо ЗАЗзіку лише збільшити клапана і канали як у Дніпра, то він повинен видати під 60 коней. я вже мовчу, що буде якщо степінь стиску підняти, до 8.5
І ти впевнений, що від збільшення клапанів і каналів, карба від "вісімки", пропаде тяга на низах? аргументуєш? Бо я переконаний що не зменшиться як мінімум, швидкість потоку потрібна саме в карбюраторі, для чого і роблять 2-камерні, 4-камерні.

"2 мм на одном котле для тебя не размер" - а 4мм на одному клапані для тебе не розмір? А якщо порівняти у відсотках, на скільки відсотків обєм циліндра у ЗАЗа менший і на скільки відсотків площа клапана менша ? може тоді зрозумієш всю різницю...
А якщо комусь впирається в бюджет, то краще просто голови фрезернути на 2 мм. і залишити рідні поршня.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
maks-mt



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.07.2010
Повідомлення: 511
Звідки: Харьков,коротыч
Моє авто: ЗАЗ-965 Яшка,ЗАЗ-968А Ласточк

ПовідомленняДодано: 12 Жовтень 2013 12:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


если ты не помниш у МЕМЗ макс мощность тоже далеко не при 4500 об/мин,ты уверен что расположение котлов не вносит свои коррективы в оборотистость мотора,кста а для тебя не аргумент что у тогоже ИМЗ клапана намного меньше чем у тогоже днепра,я вообщето тебе говорил про то что сравнивать двигателя днепра и заза не корректно,не надо быть уверенным что кроме тебя на днепре никто не ездил и не ковырялся ,скорость потока тебе также нужна в каналах чтоб смесь не падала конденсатом хотябы,различия между твиглом 10-36 и 10-32 знаю не хуже тебя а может и по лучше,я не знаю какой карб стоит у восьмёрки,по моему как и у всех что прикрутят то и будет,у меня ДААЗ 2105 ххх20 и тоже тянет получше чем к 133.хочеш поизвращаться притули к мемзу 4 карба на каждый котёл,я пробовал ставил к68 стреляет ничё так а вот расход ОГОРЧАЕТ!
P.S.на свою культуру глянь ато пишеш так вроде мы тут все овощи и только ты выдел другие моторы


_________________
Шуруп забитый молотком держит лучше чем гвоздь закрученный отверткой!
. 0973886353,0996880620,80932522567
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Romero



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.10.2011
Повідомлення: 46
Звідки: львів
Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.

ПовідомленняДодано: 12 Жовтень 2013 17:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


maks-mt писав(ла):
если ты не помниш у МЕМЗ макс мощность тоже далеко не при 4500 об/мин,

"далеко не 4500 " - то скільки? ))) в книзі пише 4400 об/хв а в 50сильного - 4500 об/хв.

Цитата:
ты уверен что расположение котлов не вносит свои коррективы в оборотистость мотора

- абсолютно!, то вже навіть не смішно, наче школяр запитав, чи як ти казав "овощ"
В "Урала" впускний клапан 38мм, то на 4мм більше ніж в 40-вки. також суттєва різниця.
Цитата:
притули к мемзу 4 карба на каждый котёл,я пробовал ставил к68

мдаааа .... а ти забезпечив для них відповідні канали-клапана? мабуть ні...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
maks-mt



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.07.2010
Повідомлення: 511
Звідки: Харьков,коротыч
Моє авто: ЗАЗ-965 Яшка,ЗАЗ-968А Ласточк

ПовідомленняДодано: 12 Жовтень 2013 22:00    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


короче я не намерен спорить с тобой по поводу разници двигателей МЕМЗ и МТ,хотя кроме того что они воздушники они ни разу не родственники,ибо ставить в один ряд оппозитный и V образный мотор не будет даже школьник они РАЗНЫЕ!перед тем как мудрить с каналами попробуй своему мотору выпуск настроить и псмотри на сколько что куда сдвинется,за ресурс нашего мотора на высоких оборотах я вообще умолчу,куда ты денеш всю инерционность ГРМ витимо ты тайну знаеш,и у тебя никогда не знакомились клапана с поршнями,(вот ток не надо мне говорить что у меня пружинки были уставшие)нет ни каналы ни клапана под К-68 я не увеличивал поверь хватило только перешлифовки и полировки самих каналов ,мощность прыгает в разы,точно также как она падлает на днепре с установкой одного карба и это факт,если ты хочеш мне сказать что еслиб я увеличил диаметр клапана и канала то у меня с 4-мя карбами уменьшился расход,яб наверно не поверил,не оставил себе сей девайс только потому что это не те карбы которые можно нормально настроить и обеспечить соосность их работы,тут еще если ты не помниш одно маленькое но анука вспомни прожорливость Днепра,он своими двумя котлами сьедает столькоже сколько ЗАЗ четырьмя,)))короче разгоор ни о чём ,я тебе задавал один вопрос за какое ухо ты подтянул сюда днепр и всё,ИМХО не корректно,разные моторы кста у таза тоже клапана поменьше днепрвских и ЧЁ?крутится же в стоке крутиться

_________________
Шуруп забитый молотком держит лучше чем гвоздь закрученный отверткой!
. 0973886353,0996880620,80932522567
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Romero



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.10.2011
Повідомлення: 46
Звідки: львів
Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.

ПовідомленняДодано: 12 Жовтень 2013 23:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Хто каже що вони родичі ? і хто ставить їх в один ряд? що за маячню несеш? Дніпра я до прикладу привів, нагадую: "Навіть в мотоцикла "Дніпро" впускний клапан 40"
І мотори ці, дуже схожі по конструкції, обєм циліндра, діаметр, хід- майже однакові, принцип ГРМ, а от впуск і випуск в ЗАЗа "задушений", от і вся основна різниця.
Якщо дати йому більшу можливість дихати, то і потужності буде з запасом, це все я до того, як я писав вже двічі, що лише від збільшення діаметру циліндра - толку мало.
Ти так і не пояснив куди ж подінеться тяга на низах, від збільшення каналів і клапанів ?
І поясни як розташування циліндрів впливає на "оборотистість" двигуна? чекаю відповідь, багатьом буде цікаво.
Також не відповів на моє питання: "далеко не 4500 " - то при яких обертах максимальна потужність у мемза за твоєю уявою?
Ти часто помиляєшся, то ж навчись визнавати свої помилки.
До речі, їздив на Дніпрі (без люльки) цього літа в Чорногорію пробіг 4000 км. загружений, 3 кофра, пасажирка, середній розхід вийшов - 4.2л/100км. Якщо їхати менше 90 то в 4л вкладався.
Що до "таза" - там канали грубші.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
maks-mt



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.07.2010
Повідомлення: 511
Звідки: Харьков,коротыч
Моє авто: ЗАЗ-965 Яшка,ЗАЗ-968А Ласточк

ПовідомленняДодано: 13 Жовтень 2013 19:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


да тыж и поставил словами "у тогоже днепра"я и спросил какого хрена днепр?эталон чтоли?или родичь? давай так хочеш брать для примера мото мотор тогда вот этот возми Suzuki GSX1300R Hayabusa Laughing и точить немного,и оборотов дабавить всего тык 8,по поводу оборотистости моторов гугл в помощь,принципиально промолчу каждый из нас остался при своём мнении Laughing врежиш в голову МЕМЗ клапан Ф50 своткаеш покажеш.извинюсь,

_________________
Шуруп забитый молотком держит лучше чем гвоздь закрученный отверткой!
. 0973886353,0996880620,80932522567
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Romero



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.10.2011
Повідомлення: 46
Звідки: львів
Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.

ПовідомленняДодано: 13 Жовтень 2013 21:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


"у тогоже днепра"
- Давай ти не будеш перекручувати мої слова. Я сказав: "Навіть в мотоцикла "Дніпро" рос. - "даже у мотоцикла "Днепр" ... в даному контексті слово "навіть" говорить, що "Дніпро" - далеко не еталон, це розуміє кожен.

Цитата:
по поводу оборотистости моторов гугл в помощь, принципиально промолчу каждый из нас остался при своём мнении

То це така відповідь? цікаво... Навіщо було про щось сперечатися, щось доводити, якщо не можеш аргументувати свої слова ? І вчись визнавати свої помилки.
Для усіх:
Також можна для роздумів з ВАЗ 2101 порівняти характеристики:
діаметр/хід поршня - 76/66 (так як і в 40-вки)
впускний клапан - 37
степінь стиску - 8.5
потужність - 64к.с.\5600 об.хв.
При можливості порівняйте канали впускного колектор ЗАЗа і "копійки" - все стане зрозуміло. Також у ВАЗа правильний випуск, що є важливо.
Моя думка, що більше ніж 79 поршні - геморно і без потреби, краще забезпечити нормальне наповнення циліндрів і грамотний випуск, ну і само собою підняти степінь стиску.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 13 Жовтень 2013 21:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Парни, переносите свой спор в личку!

_________________
Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
maks-mt



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.07.2010
Повідомлення: 511
Звідки: Харьков,коротыч
Моє авто: ЗАЗ-965 Яшка,ЗАЗ-968А Ласточк

ПовідомленняДодано: 13 Жовтень 2013 23:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Lanc,сорьки больш не буду Embarassed

_________________
Шуруп забитый молотком держит лучше чем гвоздь закрученный отверткой!
. 0973886353,0996880620,80932522567
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
TehRuk



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.01.2005
Повідомлення: 598
Звідки: Україна

ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2013 15:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


madman
Долго не отвечал - был в командировке за границей.

Все правильно, но упушена одна подробность.
Ущербность Вашего варианта состоит в том, что:
1. Используется корпус трамблера от ЗАЗа - это основное.
2. Не настраивается кривая опережения зажигания при смене параметров зажигания.

А теперь объясню.
Многое зависит от постановки задачи. Предположим, что Вы поставили задачу просто использовать катушку от 2108. Ну тогда у Вас задача решена и соответственно решение не может быть ущербным.
Или - предположим, что Вы поставили задачу иметь хороший запуск двигателя. Тогда тоже задача решена и решение не ущербное.
Но это древнее решение - ему уже более 40 лет.

А вот в 80 годы 20 века в двигателестроении произошло эпохальное событие - научились работать с бедными смесями. Это прирост экономичности, прирост ресурсоемкости, экология + дополнительно выясненное при этих исследованиям - автоматическая адаптация двигателя к бензинам и нагрузке. Если поставить задачу достичь каких то результатов из этой оперы - то Ваше решение уже ущербно.

Принципиальным моментом здесь является необходимость работать при напряжениях 25000 вольт и иметь низкие паразитные емкости. Без новых трамблеров здесь не обойтись - не важно от 2141, 2108 и другого расчитанного для бедных смесей. Вообще то здесь много мелочей, о которых следует помнить.

Я себе поставил такую схему где то в 2004 или 2005 году и с той поры туда не заглядывал.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
madman



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.03.2013
Повідомлення: 824
Звідки: Самара
Моє авто: белое душистое мыло 1992 г.в

Забанен
Причина?
ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2013 17:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Цитата:
А вот в 80 годы 20 века в двигателестроении произошло эпохальное событие - научились работать с бедными смесями.


- для успешного использования обедненных смесей прежде всего
нужна высокая степень сжатия. Повышенное напряжение и мощная искра нужна для надежного воспламенения в первую очередь из-за высокой степени сжатия, а потом уже из-за обедненной смеси.

Цитата:
прирост ресурсоемкости, экология + дополнительно выясненное при этих исследованиям - автоматическая адаптация двигателя к бензинам и нагрузке


- и все эти чудеса только на основе обедненной смеси и зубильного зажигания? - полный бред.

Вышеуказанные преимущества доступны только при соответствующей конструкции двигателя - изменения хода поршня, диаметра цилиндра, формы камеры сгорания, впускного и выпускного коллекторов, фаз газораспределения, повышения рабочих оборотов двигателя и использовании ЭБУ и разных датчиков, которые отслеживают параметры работы двигателя.

Цитата:
1. Используется корпус трамблера от ЗАЗа - это основное.
2. Не настраивается кривая опережения зажигания при смене параметров зажигания.


- чем корпус трамблера заза отличается от корпуса москвича?

-что значит не настраивается кривая зажигания?

Вы при установке трамблера от москвича разными подстройками-подгонками центробежного и вакуумного регуляторов добиваетесь параметров родного трамблера, который настроен для данного обьема двигателя и его оборотов. И только.
По-поводу кривых на стенде - сами же пишете, что лучшие внешние потребительские характеристики двигателя достигаются при значениях далеких от идеальных стендовых.

Цитата:
Без новых трамблеров здесь не обойтись - не важно от 2141, 2108 и другого расчитанного для бедных смесей


- хотелось бы подробнее узнать об отличиях трамблеров для обедненных смесей и их принципиальном отличие от "обычных" трамблеров.


_________________
Ушёл пить кисель.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
TehRuk



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.01.2005
Повідомлення: 598
Звідки: Україна

ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2013 18:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


madman
Цитата:
хотелось бы подробнее узнать об отличиях трамблеров для обедненных смесей и их принципиальном отличие от "обычных" трамблеров.


Вы их рядом положите и раскажите сами - чем они отличаются.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 14 Тра 2019 13:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Поновлю тему) все-таки хочу зробити другу версію свого 1.4 двигуна

Підкажіть доступного донора ребер для напресовки на гільзу та з чого можна було б саму гільзу узяти (водянка, внутрішній діаметр 82мм -0.5мм)

Або, може, у когось завалились?)

П.С. Закину, щоб не втратилося http://www.ga-avto.ru/dvigateli/91.html

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
zazovich



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.12.2017
Повідомлення: 75
Звідки: Днепр
Моє авто: ЗАЗ 968м

ПовідомленняДодано: 14 Тра 2019 18:30    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


el_fuego Юрка, ты всё никак не уймёшься?) Тебе секса в жизни мало?)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 14 Тра 2019 19:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вже дивлюсь як робити горн) тим паче, попередній дуже гарно розігрівав вуглі для кал'яну, а тепер немає чим
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Наст.
Сторінка 20 з 21

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group