Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 08 Грудень 2014 01:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
хто що може сказати про жуж на задньому плані з дивними фонарями??? вперше бачу
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Serg.zp
Статус: Offline Зареєстрований: 16.09.2007 Повідомлення: 644 Звідки: Запорожье Моє авто: ЗАЗ-965А, 1964
|
Додано: 08 Грудень 2014 01:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Объясняю.
Я как раз там когда-то и работал.
Это участок ремонтной покраски в цехе сдачи автомобилей АвтоЗАЗ.
Если в ходе сборки авто повреждено, то его восстанавливают и красят.
В камере сушки, куда на фото авто затягиваются подвесным конвейером , температура 80 С.
И для того, чтобы не расплавились задние фонари их прикрывают.
пс: Хотя под крышкой могут быть те же 80 С.
Ну, одним словом - это защита, а не какие-то особые фонари.
Такая же защита на повторителях.
_________________ Водителю автомобиля запрещается соскакивать с него до полной остановки машины.
(Параграф 12 "Основные правила езды" СССР, 1931 г)
Останній раз редагувалося: Serg.zp (08 Грудень 2014 01:59), всього редагувалося 2 раз(ів) |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 08 Грудень 2014 01:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
ясно. дякую!
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
docentik дохуя шутник
Статус: Offline Зареєстрований: 23.07.2009 Повідомлення: 2957 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А 1965 ЗАЗ-965А 1966
|
Додано: 16 Грудень 2014 10:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Olesya
Статус: Offline Зареєстрований: 27.12.2014 Повідомлення: 4 Звідки: Moskva
|
Додано: 27 Грудень 2014 13:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
Добрый день! У меня вот такая медалька есть ЗАЗ 1000 000, никто не может сказать в честь чего была выпущена и кому вручалась? Если кому-нибудь интересна покупка, кстати тоже пишите[img]
[/img]
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Olesya
Статус: Offline Зареєстрований: 27.12.2014 Повідомлення: 4 Звідки: Moskva
|
Додано: 27 Грудень 2014 14:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10316 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 26 Січень 2015 19:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
_________________ Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Gleb-ZAZ
Статус: Offline Зареєстрований: 07.07.2014 Повідомлення: 265 Звідки: Ukraine Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 26 Січень 2015 19:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
наверное вопрос по теме.
Господа, подскажите отличаются ли чем то крылья и двери на М-ках до 90-х годов, или нет? Я имею в виду по креплениям и размерам. Я не имею в виду еркала. И еще - правда ли, что до 90-х метал был толще, или это миф?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 26 Січень 2015 20:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
не знаю як метал, але якість зборки після розвалу СССР стала гівно. обробка металу, підгонка деталей, зварка
кожна кузовна частина різна по розмірах(ремонтна точно)
якщо ти в себе міняєш крила то в тебе не вийде так, що ти своє зрізав, і оп нове приварив, пофарбував і радуєшся. все треба підганяти по місцю, бо без цих операцій воно просто не стане та як треба
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Gleb-ZAZ
Статус: Offline Зареєстрований: 07.07.2014 Повідомлення: 265 Звідки: Ukraine Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 26 Січень 2015 20:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor про подгонку понятно. Я имею в виду что бы координально не отличалась по размерам
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 26 Січень 2015 20:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
ні. кАрдинально нічим не відрізняються
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadooo
Статус: Offline Зареєстрований: 11.02.2005 Повідомлення: 377 Звідки: Винница Моє авто: Заз 965А
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 26 Лютий 2015 00:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
друга картинка походу фш - двірники в іншу сторону, і піпкала на рулі якась не така
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
C_asper Клубное привидение
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2007 Повідомлення: 1905 Звідки: Украина, Светловодск Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения
|
Додано: 26 Лютий 2015 00:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
в те года небыло такого програмного обеспечения.
максимум слайды посмотреть или диофильмы
Помимо обычного ЗАЗ-965, выпускался также ЗАЗ-965С с правым рулем. Такая компоновка была удобна для службы, занимающейся выемкой писем из почтовых ящиков, для чего он и использовался.
http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=17369&sid=faa13aac8585903741873aadd5479414
Останній раз редагувалося: C_asper (26 Лютий 2015 00:20), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 26 Лютий 2015 00:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
ну сейчас взяли отсканированную фотку ОБЫЧНОГО горби и перевернули
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
C_asper Клубное привидение
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2007 Повідомлення: 1905 Звідки: Украина, Светловодск Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 26 Лютий 2015 00:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
та я знаю що така модифікація була. просто на одній фотці двірники в одну сторону, а на іншій в інщу. виходить що одна якась "не та"
або ще один варіант, який теж має багато щансів - "ну на заводі так зклєпали"
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
C_asper Клубное привидение
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2007 Повідомлення: 1905 Звідки: Украина, Светловодск Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения
|
Додано: 26 Лютий 2015 00:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
не, это после ремонта дядя Пэтя так поставил
|
|
Повернутися до початку |
|
|
docentik дохуя шутник
Статус: Offline Зареєстрований: 23.07.2009 Повідомлення: 2957 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А 1965 ЗАЗ-965А 1966
|
Додано: 11 Березень 2015 12:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
|
|
Повернутися до початку |
|
|
docentik дохуя шутник
Статус: Offline Зареєстрований: 23.07.2009 Повідомлення: 2957 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А 1965 ЗАЗ-965А 1966
|
Додано: 17 Березень 2015 11:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|