|
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
bush
Статус: Offline Зареєстрований: 19.06.2007 Повідомлення: 570 Звідки: обл.Донецкая г.Дружковка Моє авто: ЗАЗ 968М, ВАЗ 2106
|
Додано: 03 Листопад 2012 10:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
да медь это хорошо, думаю надежно будет.
У меня так же рвало два раза, пока не заказал на заводе шланги высокого давления с гайками.
_________________ Я не механик... и даже не знаю каким концом отвертки, гвоздь забивать... |
|
Повернутися до початку |
|
|
Romero
Статус: Offline Зареєстрований: 14.10.2011 Повідомлення: 46 Звідки: львів Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.
|
Додано: 07 Жовтень 2013 18:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
bush писав(ла): |
maxx писав(ла): |
У ПОДАВЛЯЮЩЕГО БОЛЬШИНСТВА ФИЛЬТРОВ, ПРОДАЮЩИХСЯ НА РЫНКАХ И В МАГАЗИНАХ КЛАПАН НЕ РАБОТАЕТ |
................ не пойму о чем флуд, работать фильтр в обратную сторону не будет, и точка. |
Фільтр тонкої чистки замість центрифуги - працює правильно, в тому напрямку як і передбачено: в бокові отвори олива заходить а через центральний повертається назад в отвір КВ, далі по магістралях.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
heavyer
Статус: Offline Зареєстрований: 12.07.2013 Повідомлення: 10 Звідки: Амурская область
|
Додано: 12 Листопад 2013 06:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Pas писав(ла): |
Сейчас система переделана на медные трубки и гидравлические зажимы:
Вроде работает. |
А подскажи пожалуйста, что за гидравлические зажимы и где их купить. А то я на первую машину от списанного станка брал, а сейчас такой халявы нет
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Sergy
Статус: Offline Зареєстрований: 26.03.2017 Повідомлення: 3 Звідки: Ладижин Моє авто: ЗАЗ 968 МД
|
Додано: 02 Липень 2017 18:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
[/img]http://www.zaz.kiev.ua/forum/gallery/?do=sf&g=31126&a=6207&f=81469[img]
Я вот так сделал, единственное, что трубу возле плиты на резбу, фоты не сохранилось.
Останній раз редагувалося: Sergy (09 Липень 2017 08:42), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
C_asper Клубное привидение
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2007 Повідомлення: 1905 Звідки: Украина, Светловодск Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения
|
Додано: 02 Липень 2017 21:15 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Sergy http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=9017
Цитата: |
|
чет трубы "маловаты", а почему не 3/4''? У нас насос слабоват, а тут такое сечение, они тебе давление погасят. Сечение надо было оставить везде одинаковым, без таких резких больших переходов. И коль так то надо было нержу брать, у тебя труба внутри грязная, и вся эта хрень пойдет прямиком в узлы смазки, если ты конечно не вычистил ее внутри перед тем как сваривать
_________________ "Теория без практики-мертва,а практика без теории-слепа" И. Кант |
|
Повернутися до початку |
|
|
Sergy
Статус: Offline Зареєстрований: 26.03.2017 Повідомлення: 3 Звідки: Ладижин Моє авто: ЗАЗ 968 МД
|
Додано: 05 Липень 2017 18:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Согласен, почти со всеми возражениями, просто показал вариант- магазин болгарка, дрель и сварка.
Пробег 1200 км после апгрейда, масло минералка 15w40 какойто лукоил, все в норме.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
polteplo
Статус: Offline Зареєстрований: 29.09.2017 Повідомлення: 4 Звідки: Киев
Забанен Причина? |
Додано: 29 Вересень 2017 12:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
Подскажите, пожалуйста. Масляный фильтр от таврии 1.3 подходит на сенс 1.4?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 556 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 22 Червень 2023 20:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вирішив поділитися своїми доробками у цьому питанні доки не погубив фотки.
Фільтр стоїть ось такий.
Встановлений він на площадці, привареній до штуцера, що вкручується у блок.
Додатково площатка закріплена до картеру двигуна.
Масляний канал виконаний з кондиціонерної трубки. Гайки теж від неї.
Між площадкою та фільтром встановлений термосиловий клапан.
Мастило від нього поступає на радіатор від пічки салону з автобуса Богдан.
Під нього переварювався лівий воздухозабірник.
Злив у штуцер, приварений до заливної горловини.
Така схема охолодження та стабілізації температури мастила була вибрана тому, що тут немає великого тиску, а значить простіше забезпечити щільність з"єднань.
До того ж вона нагадує стокову!
Після запуску з"ясувалось, що температура мастила на прогрітому двигуні становить десь 95 градусів (термостат там стоїть на 87 градусів). Трохи забагато!
Тому було вирішено замінити термостат на 70-градусний від Газелі.
Спочатку планував на радіатор встановити кулери, але у процесі експлуатаціїї виявилось, що це зайве.
Двигун з цією переробкою пройшов більше 6К.
Температура мастила не піднімається більше 80 градусів.
Якщо комусь знадобляться ескізи площадки та фітінгів - спробую знайти.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 11 Липень 2023 19:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Супер!
Якщо машина буде їздити й взимку, то, можливо, маслофільтр треба буде утеплювати.
Я на піддон робив кожух з монтажної піни, одні тільки плюси, шкода що в заметах десь в Макіївці загубив.
Ідея не моя, підгледів у американців, вони тестували два двигуни, звичайний, і термоізольований, термоізольований показав гарні результати, швидший перший прогрів, і після годинного простою не треба було прогрівати, мотори там були з рідинним рхрлодженням. Але й нам не треба весь мотор утеплювать, достатньо піддону, та можливо для сильних морозів, нижню частину картеру.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 556 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 11 Липень 2023 20:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
Відкатав усю минулу зиму.
Жодних нарікань.
Двигун прогрівається набагато швидше, ніж з рідним масляним радіатором.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 11 Липень 2023 21:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
То так, бо радіатор примусово не охолоджується допоки стоїш прогріваєшся, я мав на увазі, в фільтрі може охоложджуватись, взимку це не дуже добре.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 556 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 11 Липень 2023 22:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
То так, але мене більше бентежила мідна трубка, яка іде до фільтра.
Спочатку хотів її чимось обмотати, а потім забив на це.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 11 Липень 2023 23:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Площа поверхні трубки, порівняно з площею поверхні фільтра, менша, швидкість масла в трубкі більша, отже в ній масло буде менше охолоджуватись, ніж в фільтрі, так само в фільтрі менше охолоджується, порівняно з піддоном.
weld_master писав(ла): |
Спочатку хотів її чимось обмотати, а потім забив на це. |
і на неї вже гофру(чорну, для зовнішнього монтажа)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 556 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 12 Липень 2023 08:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я більше дивився у сторону скловолокна.
Бентежила не так теплоізоляція, як захист від випадкових камінців.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|