Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
CROSSFADER
Статус: Offline Зареєстрований: 25.01.2017 Повідомлення: 192 Звідки: EAST TROYA CUSTOMS Моє авто: ЗАЗ 968М 1986г кап ремонт двигателя. Карпаты с поршневой от хонды Дио 27
|
Додано: 03 Грудень 2019 13:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
А в чем смысл, они усиленные?
Интересно, даже очень)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 03 Грудень 2019 15:13 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
CROSSFADER
1. Так, вони товстіші ніж стокові.
2. Як на мене - набагато краща конструкція пильника - за рахунок гофри він вільно згинається, без натягу та перекосу як стокові пильники.
3. Навіть якщо пильники зроблені з поганого матеріалу і їх доведеться міняти кожен рік - ці пильники набагато простіше міняти - не потрібно роз'єднувати піввісь та фланець.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 04 Грудень 2019 18:05 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 16 Грудень 2019 21:03 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 23 Грудень 2019 13:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Нарешті встановлено радіатор.
Підключений через термостат:
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10315 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 23 Грудень 2019 14:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Красиво!
Но, как по мне, низковато фильтр висит - по бездорожью и в горах можно оторвать и остаться без масла в движке
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 23 Грудень 2019 14:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
Lanc, ще гряде захист. Поки взагалі без нічого, мене це в таку погоду дуже бентежить, бо швидко підкапотка багнюкою закидується
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 24 Грудень 2019 10:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ось таку поличку придбав:
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Olexandr'95
Статус: Offline Зареєстрований: 06.10.2008 Повідомлення: 1747 Звідки: КИЕВ Моє авто: BMW E34
|
Додано: 25 Грудень 2019 12:41 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Была у меня такая, удобная штука
_________________ Автомобиль — не роскошь, роскошь — запчасти к нему. |
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 30 Грудень 2019 12:06 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Пару днів тому придбав ось такий лист нержавійки, товщина 1 мм:
А вчора його перетворили на глушник. Звичайно ж, прямоток
Всередині труба з перфорацією, а банка з наповнювачем.
Пробували й без набивки — звук вийшов дуже схожий на стоковий.
В якийсь момент навіть думали залишити так, але вирішили спробувати з наповнювачем.
З наповнювачем більше басів, менше високих частот.
Залишилось все вставновити на машину
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 31 Грудень 2019 11:44 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Відос про глушник на SoRocket
Намагались показати на різних етапах створення, так що якщо хтось захоче повторити - зможе розібратися. Якщо є уточнюючі питання - з радістю відповім.
Приемного перегляду:
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 31 Грудень 2019 15:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сьогодні замінив ремінь генератора. Старий (ну як старий, 700 км проїхав), тріснув всередині у двух місцях. Довелося вранці їхати на авторинок.
Поставив іншої фірми, такий в мене стояв на старому двигуні, за 15к пробігу жодних натяків на знос реміня. Його перевага в тому що він зубчатий, тому краще огинає шківи.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
CROSSFADER
Статус: Offline Зареєстрований: 25.01.2017 Повідомлення: 192 Звідки: EAST TROYA CUSTOMS Моє авто: ЗАЗ 968М 1986г кап ремонт двигателя. Карпаты с поршневой от хонды Дио 27
|
Додано: 02 Січень 2020 03:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
А расскажи пожалуйста подробнее про фильтр и радиатор
Что и куда подключено, что можно использовать готовое для реализации ?
Над фильтром тоже задумываюсь
_________________ - Ты Цапу крутил?
- Да где тут Цапа, где?!!
- Да вот та, ржавая!
- Они все ржавые!!
- Она самая ржавая !
(с)Кин-дза-дза |
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 02 Січень 2020 10:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
CROSSFADER,
на картері сбоку є масляна магістраль. В ній є заглушки. Виймаєш їх, на їх місці робиш збільшені отвори, різьбу та вкручуєш штуцери:
А далі вже як дозволяє фантазія та техничні можливості під'єднуєш фільтр до цих штуцерів. Якщо хочеш по мінімуму токарки - здається, є москвічовський перехідник під ВАЗівський фільтр - там залишиться лише зробити рамку для кріплення. Детальніше читай тут: https://www.drive2.ru/l/8540934/
Щодо радіатору. Знову ж таки, залежить від бюджету та постановки задачі. В моєму випадку я використовував проставку під маслофільтр для підключення радіатора.
Переваги:
- популярна тюнячка, є багато варіантів на будь-який смак та бюджет;
- потребує лише місця під звичайний маслофільтр, тобто менше кастому - більше популярних універсальних запчастин;
- проставка з термостатом, отже сприяє підтриманню стабільної робочої температури та більш швидкому прогріву.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 03 Січень 2020 21:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
Встановив сьогодні щітки склоочисника Bosch. Топ тєма, коштує своїх грошей, витирає гарно, не скрипить. І у комплекті йдуть адаптери для різних видів кріплення, в тому числі й для ЗАЗу (кріплення В7)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 18 Січень 2020 23:35 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
За цю зиму снігу не густо. Лише одного разу встиг на обідній перерві по тоненькому шару сніга проїхатись. А так досі деінде трава зелена.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
CROSSFADER
Статус: Offline Зареєстрований: 25.01.2017 Повідомлення: 192 Звідки: EAST TROYA CUSTOMS Моє авто: ЗАЗ 968М 1986г кап ремонт двигателя. Карпаты с поршневой от хонды Дио 27
|
Додано: 19 Січень 2020 01:46 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Респект и уважуха!)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 20 Січень 2020 15:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Трішки про поточний стан речей:
Зараз на двигуні стоїть карбюратор ОЗОН 2105. Привід другої камери був пневматичний, але так і не вдалося досягти його корректної роботи з МеМЗом. На классичних ВАЗівських двигунах друга камера відкривається досить сильно навіть якщо дати обертів вхолосту. На МеМЗі вона ледве-ледве ворушиться.
Канали чисті, мембрана ціла.
Отже, справа у різному розході повітря ВАЗівськими двигунами на МеМЗом. Доречі, на двигунах АЗЛК карбюратор ОЗОН мав іншу чутливість вакуумного приводу (в порівнянні з ВАЗом - чутливіше).
На поточних налаштуваннях, на першій камері максимум до ~5200 обертів вдалося розкрутити двигун.
Вирішив перейти на механічне відкриття другої камери. Вчора налаштували відкриття другої камери, але ще тест не встиг зробити.
Мастило XADO 5W50 мені поки що подобається. Стабільна давка і на холодну не надто густе, пуск легкий.
Треба ще налаштувати стартер, бо інколи не спрацьовує втягуюче реле стартера і він просто крутиться в холосту.
Трос ручного гальма геть заіржавів і розпустився. Буду шукати новий.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 21 Січень 2020 17:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зрада - почав люфтити штуцер подачі палива. Пікантність ситуації у тому що капає прямо на трамбльор. Прямо при мені навіть був невеличкий хлопок. Їхати так взагалі не можна. Коротше, чекаю на батька з іншою кришкою де штуцер не люфтить, а вдома треба переробити під різьбове з'єднання.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 21 Січень 2020 18:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ізолєнти підмотати
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
|