Список форумов ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Посвящённый автомобилям Запорожець
 
    ПоискПоиск   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения РегистрацияРегистрация
    ПрофильПрофиль   ВходВход 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус перевод
Книжная полка
 
ayger - ЗАЗ 968М - 1993г.
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов ЗАЗ Форум -> Гараж
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
CROSSFADER



Статус: Offline
Зарегистрирован: 25.01.2017
Сообщения: 192
Откуда: EAST TROYA CUSTOMS
Моя машина: ЗАЗ 968М 1986г кап ремонт двигателя. Карпаты с поршневой от хонды Дио 27

СообщениеДобавлено: 03 Декабрь 2019 13:07    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


А в чем смысл, они усиленные?
Интересно, даже очень)

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 03 Декабрь 2019 15:13    Заголовок сообщения: поддержали 2 человек Ответить с цитатой


CROSSFADER
1. Так, вони товстіші ніж стокові.
2. Як на мене - набагато краща конструкція пильника - за рахунок гофри він вільно згинається, без натягу та перекосу як стокові пильники.
3. Навіть якщо пильники зроблені з поганого матеріалу і їх доведеться міняти кожен рік - ці пильники набагато простіше міняти - не потрібно роз'єднувати піввісь та фланець.

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 04 Декабрь 2019 18:05    Заголовок сообщения: поддержали 2 человек Ответить с цитатой



Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 16 Декабрь 2019 21:03    Заголовок сообщения: поддержали 1 человек Ответить с цитатой





Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 23 Декабрь 2019 13:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Нарешті встановлено радіатор.
Підключений через термостат:




Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 10287
Откуда: КИЕВ
Моя машина: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

СообщениеДобавлено: 23 Декабрь 2019 14:00    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Красиво!
Но, как по мне, низковато фильтр висит - по бездорожью и в горах можно оторвать и остаться без масла в движке

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение Отправить e-mail
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 23 Декабрь 2019 14:04    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Lanc, ще гряде захист. Поки взагалі без нічого, мене це в таку погоду дуже бентежить, бо швидко підкапотка багнюкою закидується Sad
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 24 Декабрь 2019 10:18    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Ось таку поличку придбав:


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
Olexandr'95



Статус: Offline
Зарегистрирован: 06.10.2008
Сообщения: 1718
Откуда: КИЕВ
Моя машина: BMW E34

СообщениеДобавлено: 25 Декабрь 2019 12:41    Заголовок сообщения: поддержали 1 человек Ответить с цитатой


Была у меня такая, удобная штука

_________________
Автомобиль — не роскошь, роскошь — запчасти к нему.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 30 Декабрь 2019 12:06    Заголовок сообщения: поддержали 1 человек Ответить с цитатой


Пару днів тому придбав ось такий лист нержавійки, товщина 1 мм:


А вчора його перетворили на глушник. Звичайно ж, прямоток Smile



Всередині труба з перфорацією, а банка з наповнювачем.

Пробували й без набивки — звук вийшов дуже схожий на стоковий.
В якийсь момент навіть думали залишити так, але вирішили спробувати з наповнювачем.
З наповнювачем більше басів, менше високих частот.

Залишилось все вставновити на машину Smile

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 31 Декабрь 2019 11:44    Заголовок сообщения: поддержали 1 человек Ответить с цитатой


Відос про глушник на SoRocket Smile

Намагались показати на різних етапах створення, так що якщо хтось захоче повторити - зможе розібратися. Якщо є уточнюючі питання - з радістю відповім.

Приемного перегляду:


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 31 Декабрь 2019 15:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Сьогодні замінив ремінь генератора. Старий (ну як старий, 700 км проїхав), тріснув всередині у двух місцях. Довелося вранці їхати на авторинок.

Поставив іншої фірми, такий в мене стояв на старому двигуні, за 15к пробігу жодних натяків на знос реміня. Його перевага в тому що він зубчатий, тому краще огинає шківи.

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
CROSSFADER



Статус: Offline
Зарегистрирован: 25.01.2017
Сообщения: 192
Откуда: EAST TROYA CUSTOMS
Моя машина: ЗАЗ 968М 1986г кап ремонт двигателя. Карпаты с поршневой от хонды Дио 27

СообщениеДобавлено: 02 Январь 2020 03:30    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


А расскажи пожалуйста подробнее про фильтр и радиатор
Что и куда подключено, что можно использовать готовое для реализации ?
Над фильтром тоже задумываюсь


_________________
- Ты Цапу крутил?
- Да где тут Цапа, где?!!
- Да вот та, ржавая!
- Они все ржавые!!
- Она самая ржавая !
(с)Кин-дза-дза
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 02 Январь 2020 10:11    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


CROSSFADER,
на картері сбоку є масляна магістраль. В ній є заглушки. Виймаєш їх, на їх місці робиш збільшені отвори, різьбу та вкручуєш штуцери:


А далі вже як дозволяє фантазія та техничні можливості під'єднуєш фільтр до цих штуцерів. Якщо хочеш по мінімуму токарки - здається, є москвічовський перехідник під ВАЗівський фільтр - там залишиться лише зробити рамку для кріплення. Детальніше читай тут: https://www.drive2.ru/l/8540934/

Щодо радіатору. Знову ж таки, залежить від бюджету та постановки задачі. В моєму випадку я використовував проставку під маслофільтр для підключення радіатора.

Переваги:
- популярна тюнячка, є багато варіантів на будь-який смак та бюджет;
- потребує лише місця під звичайний маслофільтр, тобто менше кастому - більше популярних універсальних запчастин;
- проставка з термостатом, отже сприяє підтриманню стабільної робочої температури та більш швидкому прогріву.

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 03 Январь 2020 21:16    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Встановив сьогодні щітки склоочисника Bosch. Топ тєма, коштує своїх грошей, витирає гарно, не скрипить. І у комплекті йдуть адаптери для різних видів кріплення, в тому числі й для ЗАЗу (кріплення В7)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 18 Январь 2020 23:35    Заголовок сообщения: поддержали 1 человек Ответить с цитатой


За цю зиму снігу не густо. Лише одного разу встиг на обідній перерві по тоненькому шару сніга проїхатись. А так досі деінде трава зелена.



Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
CROSSFADER



Статус: Offline
Зарегистрирован: 25.01.2017
Сообщения: 192
Откуда: EAST TROYA CUSTOMS
Моя машина: ЗАЗ 968М 1986г кап ремонт двигателя. Карпаты с поршневой от хонды Дио 27

СообщениеДобавлено: 19 Январь 2020 01:46    Заголовок сообщения: поддержали 1 человек Ответить с цитатой


Респект и уважуха!)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 20 Январь 2020 15:11    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Трішки про поточний стан речей:

Зараз на двигуні стоїть карбюратор ОЗОН 2105. Привід другої камери був пневматичний, але так і не вдалося досягти його корректної роботи з МеМЗом. На классичних ВАЗівських двигунах друга камера відкривається досить сильно навіть якщо дати обертів вхолосту. На МеМЗі вона ледве-ледве ворушиться.
Канали чисті, мембрана ціла.
Отже, справа у різному розході повітря ВАЗівськими двигунами на МеМЗом. Доречі, на двигунах АЗЛК карбюратор ОЗОН мав іншу чутливість вакуумного приводу (в порівнянні з ВАЗом - чутливіше).

На поточних налаштуваннях, на першій камері максимум до ~5200 обертів вдалося розкрутити двигун.

Вирішив перейти на механічне відкриття другої камери. Вчора налаштували відкриття другої камери, але ще тест не встиг зробити.

Мастило XADO 5W50 мені поки що подобається. Стабільна давка і на холодну не надто густе, пуск легкий.
Треба ще налаштувати стартер, бо інколи не спрацьовує втягуюче реле стартера і він просто крутиться в холосту.

Трос ручного гальма геть заіржавів і розпустився. Буду шукати новий.

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.05.2017
Сообщения: 475
Откуда: Сумы
Моя машина: 968М, Alfa 75

СообщениеДобавлено: 21 Январь 2020 17:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Зрада - почав люфтити штуцер подачі палива. Пікантність ситуації у тому що капає прямо на трамбльор. Прямо при мені навіть був невеличкий хлопок. Їхати так взагалі не можна. Коротше, чекаю на батька з іншою кришкою де штуцер не люфтить, а вдома треба переробити під різьбове з'єднання.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
Proffesor



Статус: Offline
Зарегистрирован: 03.10.2010
Сообщения: 2953
Откуда: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моя машина: ЗАЗ 968м Бєжик

СообщениеДобавлено: 21 Январь 2020 18:53    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Ізолєнти підмотати Laughing

_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail ICQ Number
Показать сообщения:   

Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов ЗАЗ Форум -> Гараж Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  След.
Страница 19 из 20

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах

Найти сообщения с вашего последнего посещения
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group