Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Ярко-синий боец невидимого фронта ЗАЗ-966В 1969г. (el_fuego)
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 54, 55, 56, 57  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 24 Червень 2019 14:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Так відрегулюю, але чи описане вище не ознака просівших/нерівномірно упругих пружин?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 24 Червень 2019 14:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


нет,это всего-лишь признак того,что лапки могут смещаться в перпендикулярной оси,и от этого меняются показания.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 26 Червень 2019 00:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Хотів зняти кришку та почистити сопун.
Схаменувся, дунув - продувається нормально.

Через це варіанти: кільця або/та низьке розрідження у стоковому фільтрі

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 29 Червень 2019 23:26    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою




Не можу вже більше дивитись на іржу з останньої стоянки у Дніпрі - зачистив, протравив, покрив травлячи грунтом для вірності та звичайним. Далі буде фарбування

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 30 Червень 2019 20:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


el_fuego писав(ла):
Хотів зняти кришку та почистити сопун.
Схаменувся, дунув - продувається нормально.


я колись так розібрав кришку)))
здивуванню не було меж, коли виявилось шо медуза того кісєля з картерних газів та коденсату зібралась лише в шлангу Laughing


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 09 Липень 2019 21:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Пофарбував коромисло,
Виставив п'яту на 52мм від маховика, зафіксувавши фарбою, бо механічно нереально
Промив масляний радіатор
Та встановив двигун має місце

На черзі масляний насос, перевірка датчику температури мастила, заміна корпусу генератора

ПС: сподобалась ідея Войтіка про подачу мастила з насосу одразу у радіатор - вже переглянув варіанти радіаторів і найкращим поки є рідний.. єдине, чи буде тримати тиск?
Ще бачив сучані варіанти масляного радіатора для Газону - просто трубка - можна і таке і зробити


Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 533
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 10 Липень 2019 09:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А чем тебе не нравится такой радиатор как у меня? Там ряды соединены параллельно, он сопротивления особо не будет создавать. ИМХО длинную трубку как у Газона будет сложнее прокачать.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Pas



Статус: Offline
Зареєстрований: 07.01.2009
Повідомлення: 473
Звідки: Днепропетровск

ПовідомленняДодано: 10 Липень 2019 21:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вот что в Днепре имеется: https://www.olx.ua/obyavlenie/sdelay-zamer-moschnosti-avtomobilya-na-stende-v-dnepre-50-IDzDpRa.html#295ca7621a
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 11 Липень 2019 13:25    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ayger, яка ціна, робочий тиск?

Pas, прикольно. Ти не користовувся?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 533
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 11 Липень 2019 15:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


el_fuego,
~$65
Называется mocal type 16.
Судя по всему 10 атмосфер держат, испытывают на 11.5, также есть версии усиленые, с рабочим давлением 12 атм:

http://www.mocal.co.uk/products-oilcoolers.html

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
эдуард



Статус: Offline
Зареєстрований: 19.04.2011
Повідомлення: 299
Звідки: алчевск
Моє авто: заз968м

ПовідомленняДодано: 13 Липень 2019 12:08    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


привет Юра. я ездил без родного радиатора . не очень понравилось особенно на малых скоростях. стоит термостат на выходе маслонасоса и дальше на радиатор на морде самодельный..сейчас буду возвращать родной радиатор только подачу в него напрямую с насоса.иначе распредвалу кирдык.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 13 Липень 2019 14:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Привіт

Так а чому не дуже сподобалося? Невистачає мастила для інших деталей? Розподвалу? Тиск заміряв?

Вище мова про введення у розрив каналу від масляного насосу (куди зазвичай ставлять фільтр) додати радіатор

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 13 Липень 2019 15:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


По гаражу.

Зняв піддон, зняв масляний насос, але криміналу не побачив.
Зазор між корпусом та шестернею 0.15, а між шестернями 0.35. У вертикальній площині важно заміряти, але на око там до 0.2.
Ще раз розібрав свій насос, що підготував на заміну - 0.12, 0.25, 0.1 (на око).

Ще одна особливість - старий насос має отвір наскрізь під ведомий вал - може, туди щось і уходить.

Насос замінив

Але ще побачив цікаву річ: якщо у насосі мастило було повно, масляний радіатор чистий, то на стінках зливного отвору радіатора зі торони картера відносно сухо. У будь-якому разі зніму радіатор ще раз і спробую продути отвори

Додатковий нюанс: у картері знайшов уламки чогось металевого. Справа була уночі, тому не відмивав і не дивився з якого металу. Дуже не хочеться знову знімити двигун і лізти кудись, бо їздив-то без нарікань.

ПС. Може ну його і зібрати 1.4 протягом кількох місяців? - всеодно, за статистикою, ще тільки пару разів виїду на поточному двигуні )

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 13 Липень 2019 15:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


PAS

Ходив по твоїй галереї, є питання (додай пліз і у опис фото, щоб не забулося)





1. Чому перейшов від гнучких трубок (я так розумію, звичайні водопровідні) до мідних?
2. Де брав перехідники для затискання мідних трубок?
3. Від чого дюралева частина для кріплення масляного фільтру?


ПС. Відповідт на 2 для себе



https://klimat-profi.com.ua/product-category/aksessuary-i-komplektujushhie-dlja-monta/gajki-latunnye-shtucera-soediniteln/page/2/

https://voltar.com.ua/shop/fitingi-obzhimnyye-latunnyye-dlya-mednykh-trub/

https://universyst.com.ua/fitingi-obzhimnye-dlya-mednogo-vodoprovoda-tiemme-italiya/

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Pas



Статус: Offline
Зареєстрований: 07.01.2009
Повідомлення: 473
Звідки: Днепропетровск

ПовідомленняДодано: 13 Липень 2019 21:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


За стенд не выяснял. Некогда. Да и желания особого нет. "Чарлик" уже почти 4-е года стоит.
1. Гофра (газовая) не выдерживает давления. 3 раза без масла оставался. Медь надежней. но сложней в подгонке.
2. На Курчатовском рынке покупал.
3. Это переходник для установки на "Москвич" фильтра от "Жигулей". +дополнительная самодельная пластина.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
DaYa



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.08.2009
Повідомлення: 1520
Звідки: Днепропетровск
Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401

ПовідомленняДодано: 16 Липень 2019 15:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Pas писав(ла):
"Чарлик" уже почти 4-е года стоит.


Приезжайте на слёт. Не далеко ведь.....

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 19 Липень 2019 00:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Сергій діло каже )


По жужику зняв радіатор ще раз - все продувається - проблем немає
Кришку так і не зміг зняти - важко підлазити - потрібен інший вороток для бовта у центрифузі. Потім згадав, що там отвір для зливу не такий вже і великий і дивно, що могло щось потрапити з частин шестерен у піддон.
Знайшов лише 2 часточки чих "шестерен" (з 10-20 шт) - як бітум. Прокладка піддону при тому була ціла.

Дякуючи Володі, маю оригінальний корпус напрямного апарату - буду встановлювати найближчим часом

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 28 Липень 2019 23:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


напрямний апарат відтер, шліфанув залізною щіткою на дрилу та всткновив. Здається, від інвалідної емки

Старий трос спідометра розірвало, то замінив разом з оболонкою

Додав невистачаючий дріт, пропаяв ще пару - завівся

Не дуже подобався датчик тиску та температури (перший наче і працював, а от температура починала показувати з 110)

Проїхався - щеплення працює

Перевірив показники спідометра - показує 60 за 72-74км/год
Температура - стартує з 80. За реальної температури 100, на показнику 110 - хто підкаже як відрегулявати?

Нарешті випала можливість помити моторний відсік - тепер все чистенько

Налаштував запалення за 2-3 градуси до МЗ (92 бензин) - сподіваюсь, знизить температуру
Додатково заклеїв отвори бокових кожухів (старого зразка, без заслонок)

Купив дермантин - виявився набагато яскравішим, ніж дивився воочію (
Де можна узяти темний червоний?



DaYa - тобі фото

Ну і ще ковпаки поставив - очікував більшого. Щоб красиво виглядало, потрібна рідна резина та фліпери


Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 29 Липень 2019 01:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


el_fuego писав(ла):
За реальної температури 100, на показнику 110 - хто підкаже як відрегулявати?


или подбирать пару датчик-показометр,которые не будут врать,или просто помнить что у тебя дают погрешность +10 и забить

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3156
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 29 Липень 2019 21:09    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Я давно забив, міняв датчики, міняв прибор. бачу, шо реагує, стає в
одному положенні в робочому режимі, в жару бува трохи далі стрілка, але то некритично, бо тяга є і лампа тиску не блимає. Раз перегрів конкретно, лопнув шків карлсона і підклинив. В мене допгєна,тому лампа блакитна не засвітилася, але стрілка термометру поповзла конкретно. Я на це звернув увагу,коли тяга вмерла.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 54, 55, 56, 57  Наст.
Сторінка 55 з 57

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group