Список форумов ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Посвящённый автомобилям Запорожець
 
    ПоискПоиск   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения РегистрацияРегистрация
    ПрофильПрофиль   ВходВход 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус перевод
Книжная полка
 
Показники температури масла чи охолоджуючої рідини.

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов ЗАЗ Форум -> Электрика
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Vadim_K



Статус: Offline
Зарегистрирован: 16.02.2008
Сообщения: 1811
Откуда: Львів

СообщениеДобавлено: 22 Август 2018 21:15    Заголовок сообщения: Показники температури масла чи охолоджуючої рідини. Ответить с цитатой


Привіт народ. Одним словом під час поїздки на зліт у Франіку я зауважив, що бреше показник температури масла. Зняв приборку, узяв ще жменю приборок, і почав робити заміри. Короче кажучи перевірив я 10 приборок шляхом подавання на них 12 В і замість датчика підєднював опри такі які сказані у камасутрі Фучаджі, підрегулював приборку, і вже наче хотів ставити її на машину, але тут мене ще дьорнуло перевірити сам датчик який йде у піддон. Зібрав я усі датчики які попалися під руку (11 шт), заміряв їхній опір при кімнатній температурі, а потім почав кипятити банку з водою, довів до 97 градусів (звіряв по термопарі і по ртутному термометрі, вище температура не росла), покидав датчики у банку, і почав міряти їхні опори під час кипіння. Три датчики показали опір у межах 140-145 Ом, 4-ри датчики показали 145-150 Ом і решта 4-ри показали в межах 155-160 Ом. Відповідно до характеристик датчика ТМ 100 (і його модифікацій) 150 Ом це опір датчика при температурі нижчій 80 градусів, а це означає на@обку на 20 градусів. ....усе було б нічого, просто я фізично не можу опустити покази показометру. В кінці кінців вирішив відкалібрувати показометр таким чином, щоб при 100 Ом він показував трішки більше 100 градусів, як і каже мануал, проте питання не зняте з опором самого датчика...
Тепер питання - Ніхто не заморочувався з такою фігньою? Чи всі тупо вірять показам своїх приладів? чи я плуг і шось туплю... Laughing

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение ICQ Number
Компромисс



Статус: Offline
Зарегистрирован: 21.04.2009
Сообщения: 1467
Откуда: Днепропетровская обл.
Моя машина: ЗАЗ 968М, Sens 1.3

СообщениеДобавлено: 22 Август 2018 21:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Да, лет 20 назад закипятил свой датчик - прибор показал 90 градусов. С тех пор знаю, что занижает на 10, ну и ладно.
Немного около темы. В дальних летних поездках при скорости 90-100 показывал до 110, т.е. фактически 120. Кроме ухода масла (около 50 мл на сотню) ничего негативного не было. Прошлогодняя полная разборка двигателя не обнаружила отложений и др. неприятностей.


_________________
Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зарегистрирован: 13.07.2006
Сообщения: 4532
Откуда: Україна
Моя машина: ЗАЗ-968А

СообщениеДобавлено: 22 Август 2018 21:49    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Я свого часу калібрував Індикатор температури, сам датчик попадав в діапізон. Можна відрегулювати індикатор щоб при 100ºС показувало 120ºС, тоді можна послідовно з датчиком поставити резистор на 50 - 100 кОм, яким підкоректувати покази індикатора.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail
German



Статус: Offline
Зарегистрирован: 10.06.2016
Сообщения: 264
Откуда: г. Вольнянск,Запорожская обл.
Моя машина: ЗАЗ-968М 1987г.

СообщениеДобавлено: 23 Август 2018 11:25    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Wladimir_Donetsk Полностью согласен, что можно корректировать последовательным или параллельным соединением дополнительных резисторов.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение
Vadim_K



Статус: Offline
Зарегистрирован: 16.02.2008
Сообщения: 1811
Откуда: Львів

СообщениеДобавлено: 23 Август 2018 19:49    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Сьогодні проводив виміри ще на одному автомобілі.... ще не знаю які покази дає сам датчик у піддоні, но при 100 Ом показометр показує десь 85 градусів....таке враження, наче на заводі свідомо занижували показники температури....або якась помилка стосовно температури і опору у Фучаджі то інеті....

Стосовно підєднання до приборки паралельних і послідовних опорів, я повністю погоджуюся, питання наступне, ніхто у себе не перевіряв показники датчика та показометра таким самим чином як я?

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зарегистрирован: 13.07.2006
Сообщения: 4532
Откуда: Україна
Моя машина: ЗАЗ-968А

СообщениеДобавлено: 23 Август 2018 21:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Vadim_K писал(а):
ніхто у себе не перевіряв показники датчика та показометра таким самим чином як я?

Тобто як, як ти?
Я переввіряв таким чином, до приборки під’єднував "магазин резисторів", і виставляв опір по мануалу, якщо стрілка не попадала в діапазон, зміщував одну з котушок, поки показі не попадали в діапазон, після того виставляв стрілку в залежності від датчика, якщо він в діапазоні, то по мануалу, якщо датчик прибрехував в будь яку сторону, то і стрілку ставив в залежності від опору датчика при температурі 80ºС.
Яку саме котушку зміщував, вже й не пам’ятаю, давно це було, ще на прикінці ’90х., в мене тоді був мануал для працівників СТО, зараз від нього навіть палітурки не зосталось.

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зарегистрирован: 23.01.2009
Сообщения: 3004
Откуда: Кам’янець-Подільський, Україна
Моя машина: ЗАЗ-965

СообщениеДобавлено: 27 Август 2018 22:11    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Я після монтажа сорокєта зауважив, шо стрілка прибора температури починає реагувати конкрєтно їз запізненням. Кілька замін своїх датчиів з 30-ки результатів не дали. Тож призвичаївся і бачу температуру відносну. І цим не парюся, бо мотор в принципі не гріється. Стрілка займає положення приблизно між 40 і 80 градусів в жару по трасі. По місту взагалі не бачу руху стрілки.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Показать сообщения:   

Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов ЗАЗ Форум -> Электрика Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах

Найти сообщения с вашего последнего посещения
Flag Counter ЗАЗ Форум  


Rambler's Top100
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group