Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 26 Вересень 2017 08:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Добре що все обійшлося.
Який гтц?
По практиці - краще замінити на новий. ВАЗ.
А взагалі.... ти й сам розумієш що з цими гальмами треба робити
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 26 Вересень 2017 12:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
ГТЦ ВАЗовский, брал не самое дешевле, вот чё печалит.
Вот почему второй контур стек?
Шланги временно поставлю родные, есть комплект, а вообще хочется из нормального что-то, 8570 MALO ставили на форуме, или заказать на газофлекс, они свои шланги зажмут в родные фланцы.
Вот больше кумарят РТЦ. Пока смазал их силиконовой смазкой, но она жидкая и не температуростойкая, чем смазать зеркало рабочей поверхности РТЦ, чтобы не клинило поршень поршеньки?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Дядька Камазовод
Статус: Offline Зареєстрований: 07.06.2007 Повідомлення: 2422 Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто. Моє авто: ВАЗ 2107
|
Додано: 26 Вересень 2017 21:54 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
я под пыльники затолкал медной пасты для суппортов фирмы маннол. но все же. твердо решил делать перед дисковым. а зад барабан а ля таз 08
_________________ Поезд Японский занесенный порошею. Красив. Обтекаем. Доставляет по адресу. Но мы выбираем сто раз разъебошенный . Старый . Советский ВЛ8М. |
|
Повернутися до початку |
|
|
Morgan
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 488 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 26 Вересень 2017 23:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
Медная смазка вроде доля зеркала и резины не сильно годится, нужна не противоракетная смазка суппорта а именно для тормозных поршней и их уплотнений, бывают универсальные. для иномарок делают специальную стойкую к DOT силиковоную или на основе тех же алкилен гликолей, ее ещё в ремкомлекты тормозных цилиндров ложат, но она стоит дорого, сам ищу подходящую.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 26 Вересень 2017 23:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ремкомплект. Временно кину то, что есть. Попоже куплю МАЛО или ещё чё.
А вот и гадость, которая прохудилась, лопнуло возле фланца, отпал кусок внешней оболочки и лопнул корд.
Ну в общем, 2 часа ебли в темноте и все готово. Прокачать особо не вышло, ямы нет свободной.
Останній раз редагувалося: DaYa (26 Вересень 2017 23:42), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 26 Вересень 2017 23:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
1. Подивись трубки. Вони зварні, а не суцільні і можуть підтравлювати
2. Погано затягнуті з'єднання (або були перетягнуті, розібрані і зібрані знову)
3. Перегин або перетирання трубок. Якщо потік задній контур - дивись що коїться біля КПП
Без змазки усе нормально працює. Клинити може, коли циліндрики проточені.
У тебе не 100% оригінал, то сміливо переводь на ВАЗ-2105(0.
У них вкручуються перехідники від ГАЗелі і туди стають наші рідні трубки.
У рідному щитку потрібно розширити отвори у сторону (див фото)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 26 Вересень 2017 23:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дядька: а смысл спереди дисковых тормозов?
На них масса минимальна, сзади будет эффективнее.
Насчёт смазки в РТЦ, я пока силиконовой пшикнул. Зимой буду (хочу) перебрать или заменить на ваз.
Юр, задний контур не должен был пропасть при отказе переднего. Это ГТЦ...
А за замену РТЦ я давно думаю сделать как ты. ))
А ещё лучше на ваз ступицу и тавро мотор. )))
Но ближайшие планы:
рулевые тяги с ваз наконечниками
И тормоза.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Cepera-exp
Статус: Offline Зареєстрований: 26.07.2010 Повідомлення: 840 Звідки: Запорожье
|
Додано: 27 Вересень 2017 10:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ты когда тормозишь на какую ось по инерции весь вес автомобиля перемещается?
Я со своими тормозами в 2015-м проиграл так, что грустно до сих пор. Не шути с ними, и если действительно не важна оригинальность, ставь дисковые.
Я вот уже три поездки на своём с 2108 тормозами(зад барабан) сделал, и скажу тебе, это космос и земля.
_________________ Руки не для скуки |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 27 Вересень 2017 12:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
Заміна на 2108 - 2 дні роботи (а якщо знаєш, то і за день все робиться)
Перехід на дискові - вже суттєво більше
Відказ гальм, якщо не встигнеш загальмувати - набагато більше
ПС. Ті, хто катався на моєму (гальма по колу 2105 з колодками 2105) казали про добру роботу гальм.
Сам їзджу так само, як і на Шкоді, то ж, гальмую як усі у потоці - ніяких проблем.
Так само, трасою (та й у Дніпрі) їздив 100 км/год - теж, все добре
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 27 Вересень 2017 12:46 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Сєрий, в мене спереду дискові,зад барабан.
при різкому гальмуванні передок йде на юз, а задок ні. і це літом!
тому найліпший варік, це дискові вкруг. щоб було плюс-мінус рівномірно.
хтось колись на форумі правильно написав - "зазік все робить жопою. і розганяється і гальмує"
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 27 Вересень 2017 13:26 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Тут все логично.
Морда пустая, колеса блокируются и идут в юзом, я их в юз ввожу и на хреново прокачаных тормозах.
А жопа имеет 70 % массы, которая на барабанах скользит, колодки не справляются с блокировкой.
Идеально дисковые тормоза и распределение усилия 35/65, чтобы передние колеса не блокировать.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 27 Вересень 2017 18:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
На тему розподілення ваги.
Колись чув від якогось чувака що у зазіка така ахєрєнна проходимисть через розвєсовку 60/30. Коли я запитав в нього про решту 10% чувак завис)))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 27 Вересень 2017 22:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я щось з вами ніфіга не згоден....якщо срака буде гальмувати краще ніж передок, то у вас буде той самий ефект, що й дьоргати ручнік, а саме занос сраки. Чому на інших вітчизняних та й сучасних машинах є перепускні клапани (колдуни) завдяки яким збільшується гальмівний ефект при завантаженні, чому досі на різних моделях авто, заді надалі ставлять барабанні, менш ефективніші гальмівні системи, а спереду дискові гальма, чому цікаво для Зазіка на заводі спочатку на передок ставили циліндрики на 22 а заді на 19, а згодом з переду замінили один 22 циліндр на два роздільних - більш ефективніших а заді лишили старенький 19-ий... ну добре, якщо ж вважаєте що сучасні барабани на задню вісь, це наслідок передньо моторного конструювання та дешевизни барабанних гальм, а інженерів Комунару безмозглими та рукожопими, то можливо для вас буде авторитетним думка інженерів заводу Porsche які тюнінгували WV Transporter t3, встановивши туди двигун від Porsche 911, при цьому спереду вони інсталювали дискові від того ж Porsche 911, а на задній осі лишили барабани....??? думаю, що всеж треба щоб передок гальмував краще ніж зад, а зад в юз кидати це далеко як не правильно.... у підтвердження моїх слів додаю лінк на відос, хто хоче дивіться повністю відео про історію бичка, а хто не хоче то з 12 хв про Т3 і по ходовці з 14.38...
https://www.youtube.com/watch?v=fAkxSJOn3fU
П.С. Знаю, що це відео від пиздобола, а ніяка не документальна інфа, проте, хоч щось....
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 27 Вересень 2017 23:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
Проффэсор, остальные 10% пхают сзади. ))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 28 Вересень 2017 11:15 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
ну....в Т3 розвєсовка трохи інакша ніжу нас, какбе....
та і до чого ці всі дискусії, якшо все вже давно перевірено на практиці?
на форумі є купа людей вяких по кругу стоять дискові і вони скажуть шо з ними набагато ліпше, ніж з барабанами
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 28 Вересень 2017 11:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зауваж, що я ні слова не сказав, що барабани кращі....я казав про те, що срака не має гальмувати ефективніше за перід...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 28 Вересень 2017 16:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
так а тут такого ніхто не казав.
ефективніше, це як розуміти?
при задніх барабанах передок йде на юз, а задок просто пригальмовує
при всіх дискових передні на юз зриваються набагато пізніше, тому що жопа починає конкретно допомагати.
але всеодно на юз передок йде перший
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 28 Вересень 2017 17:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
ИНЕРТНАЯ МАССА, вот что нужно останавливать, у нас она сзади.
Инертная масса mи – масса, которая «отвечает» за сопротивление движению тела. Чем тяжелее тело, тем сложнее привести в его движение или остановить, если оно движется.
В механике об этом говорит 2-й закон Ньютона:
a = F/mи
то есть ускорение (замедление) тела пропорционально действующей на него силе и обратно пропорционально инертной массе тела. Или в более привычной формулировке этот закон выглядит как
F = mи a
А если тормозить передними, то массы для прижима колес к дороге не хватает.
На 2109 стоит регулятор, при пустой жопе он блокирует тормозную жидкость, а при нагружении жопы, снимает блокировку, чтобы тормоза были эффективнее и не перегружать передние тормоза.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 10 Січень 2018 17:28 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Блин. Зима такая, что можно на шашлыки ездить в лес.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|