Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Перегрев двигателя,как с этим бороться
На сторінку Попер.  1, 2, 3
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 19 Тра 2013 23:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


И воет шо сверхзвуковой истребитель - с бодуна ездить невозможно, моцк лопнет Laughing

_________________
Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 27 Липень 2015 13:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Реальний досвід із цифрами.
Їхав зі Львова до Києва. Повітря +34*С, дорога +52*С. Запалювання налаштовано по мітці МЗ по іскрі. Швидкість 70-80 км./год. (див. нижче)

1. Запалювання. Лопнула трубка трамблера. Обрізав і поставив на місце - на підйомах температура впала і стало можливим тримати швидкість на 5-10 км./год. більше

2. Кожухи. Заклеїв малярним скотчем щілини між нижнім кожухом двигуна та поличками (ще не приїхав ущільнювач), жабри в задній панелі (у мене вухастик з 40к.с.) і отвори у бокових кожухах (на моїй моделі немає термостатів) - ще на 5-10 км./год. зміг прискоритись за тієї самої температури

Не уявляю, як деякі їздять, взагалі, без кожухів

Коли, увечорі, температура повітря спустилась до +25*С, стало можливим рухатись без проблем зі швидкістю 110+км./год.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
MishkoZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.11.2009
Повідомлення: 1302
Звідки: Харьков
Моє авто: ЗАЗ968М

ПовідомленняДодано: 05 Липень 2017 13:25    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Всем привет ,
Ворбщем ситуация такая, мой родной двиг один мастер ламастер(который работал на станции по обслуживанию ЗАЗ в своё время) сделал мне так мотор что я на нем с мало ветер до песочина еле доехал, перергрелся и был какой-то очень тугой, машина не ехала.
В итоге купил я у одного мужика который помогал с ремонтом машины, вроде толковый мужик, много всего помог, за что ему спасибо огромное.
Так вот продал он мне двиг за 1500 грн, сказал мотор супер, не спорю, в сравнения что у меня стояло так это ракета,.
Вообщем мотор греется, я проехал расстояние в 20 км со скоростью 100-110 температура была на 110,а то и больше.
При сбросе на холостые почти постоянно горит лампочка масла,..
Думаю ладно... Купил нормальный ремень, так как мой был вообще как макаронина, и за одно поставил типа вентилятор из металла,. В итоге при постоянной езде по трассе скорость 80-85 горки спуски и температура уходит за 100, и опять на холостых мигает лампа,
Как таковой потери мощи я не почувствовал... Очень расстроен.
Что может быть...?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 05 Липень 2017 13:44    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


1 - масло перегрел и лампа будет мигать/гореть пока не заменишь масло на нормальное.
2 - тонкий ремень дает немного большие обороты вентилятора-генератора.
3 - прилепленую крыльчатку выкинь, может пальцы побить, а толку ноль.
4 - температура примерно равна скорости, не гоняй больше рекомендованого.
5 - если гнал за сотню, сразу на холостые не сбрасывай, дай поработать на средних оборотах, пока немного остынет.
6 - отмой двигатель(радиатор масла, цилиндры, поддон) от пыли и грязи.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
DaYa



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.08.2009
Повідомлення: 1520
Звідки: Днепропетровск
Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401

ПовідомленняДодано: 05 Липень 2017 23:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я бы начал с пункта 6.

Ещё на слете увидел как замечательно народ приоткрывает капот, что бы поток заходил под капот.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
MishkoZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.11.2009
Повідомлення: 1302
Звідки: Харьков
Моє авто: ЗАЗ968М

ПовідомленняДодано: 09 Липень 2017 11:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


На днях займусь мотором, почивав форум, и нашёл наверное в чем проблема, маслонасос и серное масло,(перегретое)
Так как бежит сальник колена задний , то лить что то дорогое не вижу смысла, начал разбирать родной двиг после неудачного ремонта.вот туда и залью
Маслонасос взял с донора. Нужно померять зазоры
Стоит ли его менять и менять масло, или обойтись только заменой масла??
Пользовался кто-то промывкой двига? Какую залить ??

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 09 Липень 2017 11:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


В маслонасосе не забудь проверить зазор по приводному валу, проверяется проволочкой, но я делал проще, затыкал выход маслонасоса, опускал его в емкость с жидкостью(в моем случае была смесь масла и бензина), и вращал за приводной вал, у какого насоса струя(выбивавшаяся по валу) была тоньше и выше, тот и поставил в мотор, проблем с давлением после такой наколенной диагностики, не было.

Остатки масла вымывал соляркой, но учитывая цены на промывочное масло и на солярку, лучше мыть промывочным маслом(просто солярка у меня была, а масло надо было покупать).

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 18 Липень 2017 14:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


SIMON писав(ла):
Postal писав(ла):
Да,968 мой,щас эта система стоит тоже на 968,движ 40ка,вентилятор дует вместе с потоком из уха и всё равно греется


В задней панели (между фонарями и местом для номера) есть две жалюзийных решетки, с "сороковкой" они ОБЯЗАТЕЛЬНО должны быть заклеены изнутри (на заводе заклеивали толстым полиэтиленом). Если они не заклеены - мотор перегревается.


А на 968М с сороковкой - отверстия под номером должны быть закрыты или открыты?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 19 Липень 2017 00:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Открыты - там основной забор воздуха на охлаждение двигателя, при условии наличия кожухов
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 19 Липень 2017 07:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


На температуру ще дуже впливає регулювання запалення і карба...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 19 Липень 2017 09:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Lanc писав(ла):
Открыты - там основной забор воздуха на охлаждение двигателя, при условии наличия кожухов


Спасибо. А то выше прочитал сообщение, и подумал, что может на М-ке тоже нужно закрывать. Нарисовалась в голове такая схема движения воздуха на скорости:



Предположил, что на ходу за счет интерции часть воздуха улетает через заднее отверстие.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
MishkoZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.11.2009
Повідомлення: 1302
Звідки: Харьков
Моє авто: ЗАЗ968М

ПовідомленняДодано: 19 Липень 2017 22:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Всем привет!
Вообщем все равно греется, что то такое предчувствие что меня наверное будут тащить на галстуке на слет....
А теперь по теме.
Поменял маслонасос, когда снял поддон он весь был в копати и в какойто черной жиже, масло грело и очень сильно. Маслонасос новый, помыл поддон и немного блок, все собрал и залил масла свежего 20W50,. Масло радиатор чистый, между поршнями чисто. Выехал на трассу, проехал км 20 со скоростью 80 и стелка перевалила за 105 и лампочка снова загорелась.....

Что не так??????(Реально опускаются руки)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Саняба
Быстрый Гонсалес
Быстрый Гонсалес


Статус: Offline
Зареєстрований: 19.08.2006
Повідомлення: 4602
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ 968М Бешенный и громкий саракет

ПовідомленняДодано: 19 Липень 2017 22:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Зажигание.неправильное зажигание очень быстро нагоняет температуру.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 19 Липень 2017 22:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Момент запалення, розлаштований трамблер, занадто збіднена суміш (але навряд), не всі кожухи стоять.

Чому впевнений, що масляний радіатор чистий? А всередині? -, краще купити прокладки, зняти радіатор та промити.
Також, можна поставити збільшеного розміру
http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?p=118038#118038

Як на мене, за швидкості 80 температура 95 - нормальне явище. 105 - забагато, але не занадто - може бути і датчик.
Варто поміряти температуру якимсь мультиметром (як більш точним приладом), бо стара модель (або переплутаний) датчику може показувати і до +-10*С

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
MishkoZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.11.2009
Повідомлення: 1302
Звідки: Харьков
Моє авто: ЗАЗ968М

ПовідомленняДодано: 19 Липень 2017 22:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


кожухи все стоят, радиатор продувал компрессором,
датчик у меня стоит 101 под ушан приборку.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 20 Липень 2017 16:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


По-перше, налаштуй запалення по мітці.
Спершу, налаштовуєш максимальний зазор контактів у трамблері. (0.35, якщо не помиляюсь). Якщо контакти підгоріли, то варто попередньо зчистити наріст надфілем.
По моменту запалення мій метод такий: викручуєш свічку 1 циліндра, підключаєш до ВВ дрота та кладеш на двигун так, щоб був контакт (можна через фарбу) з металом (масою).
Вмикаєш запалення і прокручуєш руками за ремінь генератора (краще, бо можна провернути назад) або кривим стартером до появи іскри зі свічки.
Прокручуєш дещо назад і ще раз. Дивишся на положення мітки МЗ.
Ледь крутиш трамблер (попередньо потрібно ослабити бовт регулювання біля лапки). Крутиш назад та знову до іскри.. дивишся на положення мітки...
Налаштовуєш положення мітки +- 2мм.

Після цього, в залежності від бензину, котрий л'єш, можна змістити положення мітки на кілька градусів ( я виставляв по мітці і їздив на 92 - отримував температуру 115 за швидкості 100-110, за 80 буде нижчою)

Радіатор.
Ти бачив, що було у піддоні.. гадаєш, у радіаторі краще?
Я полюбляю відмочування на 4-6 год у засобі Dimmer.
Якщо наліт сильний, то вже потрібно у якомусь розчиннику чи бензині з постійною тряскою або проварити з даймером чи пральним порошком (після обох додатково промити бензином та просушити)
У жару 30-40*С звичайного охолодження не вистачає (у мене вухастик, у емці може бути дещо краще) Закривання усіх дірок, через котрі може уходити холодне повітря давало -10*С. Якщо всі резинки стоять, то раджу, все ж, поставити радіатор від ЛуАЗу. Узимку ж, якщо їздиш не багато, то варто просто (при)закривати радіатор картонкою (актуально для будь-якого радіатору)

ПС: датчик ТМ-101 (довгий) не найточніший - все ж, перевір

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
MishkoZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.11.2009
Повідомлення: 1302
Звідки: Харьков
Моє авто: ЗАЗ968М

ПовідомленняДодано: 20 Липень 2017 18:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


У меня стоит БСЗ(отрегулировано) и лью я 92, так как 80 трудно найти.
Постараюсь найти радиатор от луаза,

А какой тогда поставить датчик???

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 20 Липень 2017 20:50    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Датчик можна просто під'єднати до приборки та відкалібрувати приборку під датчик
Калібрувати у киплячому окропі (+- робоча температура) з перевіркою за електронним термометром

Але ж, чому впевнений, що з запаленням все ок?
Може бути:
1. трамблер не від ЗАЗ з іншою характеристикою
2. невірне розташування шторки (мала ймовірність)
3. невірне положення трамблеру
4. характеристика/положення трамблеру не під 92 бензин, а їздиш на обертах < 3000 (мала ймовірність)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 21 Липень 2017 00:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


MishkoZAZ, раздобудь ИКС-1 и отрегулируй карбюратор, а после этого зажигание. Можно заехать к газовщикам, они, думаю, не откажут измерить СО/СН, на ХХ и на средних оборотах. На средних оборотах - регулируй уровнем в поплавковой камере. На ХХ регулируй иглами.
Греться может как от бедной смеси, так и от богатой.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3
Сторінка 3 з 3

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group