Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 08 Тра 2017 17:57 Заголовок повідомлення: Потрібно зробити цилідри 82+мм |
|
|
Всі пункти обговорюються, але загальна мета - зробити поршньову групу під об’єм 1.4+ л з запресовкою гільзи у ребра з повітряним охолодженням.
Бажано мати твердомір для гільз
0. З інструментом підібрати гарні комплекти гільз (можна бу) та підказати з приводу виробника поршнів (колишні - Автрамат - можу надати для вимірювань)
1. Донорську гільзу проточити по зовнішньому діаметру (точний розмір назву пізніше. орієнтовно 86+мм) з точністю не менше 0.1мм. Кінцевий шар зняти на максимально повільнму переміщенні різця, аби забезпечити гладку поверхню
Яку гільзу використовувати - питання відкрите. У разі проточки під ремонтний розмір поршньової (підхотить будь-яка група), гільза повинна бути проточена максимум на 1 ремонтний розмір для забезпеченя жорсткості.
Гільза може бути від Москвича або іншомарок (тут бажана консультація з приводу витримування високих температурних режимів)
2. Циліндри проточити під розмір гільзи задля напресовки з натягом. Внутрішню поверхню обробити аналогічно для зменшення шероховатості.
Циліндри можуть бути: рідні чавунні, рідні з дюралевою наплавкою (можуть мати зазори мір дюралевою та чавунною частиною), від Жука
3. Напресувати циліндри на гільзи
4. ? Проточити кожну гільзу під поршень. Прохонінгувати
Тут пі питанням розмір зазору. Планую їздити на обертах, дещо вищих за максимальний обертальний момент, тому збільшити зазор до 0.07-0.08
Поршні будуть омиватись мастилом лише на великих обертах
4. Проточити гільзи у задані розміри: зовнішній діаметр у головці, зовнішній діаметр у блоці, висота ребер, висота входу головку.
На верхній кромці зробити паз для ущільнення, на нижній - скос для встановення (все як на рідному циліндрі)
По строках - не горить. Бажано закінчити до середини літа.
Зорієнтуйте по вартості
Також, буду радий обговорити нюанси реалізації. Тому запрошую людей до обговорення, хто мав справу з розточкою під 79+ мм, вимірюванням характеристик або теоретичною частиною процесу.
У разі розростання обговорення, прошу адмінів виокремити його у іншу тему у відповідний розділ форуму
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Димас
Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 408 Звідки: ХАРЬКОВ
|
Додано: 09 Тра 2017 20:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я делал из москвичёвских гильз. Цилиндры с алюминиевыми рёбрами растачивал под них с натягом 5 соток.Запрессовка на горячо.Потом растачивал под москвичевский 85-мм поршень.Зазор 6 соток.
Получилось 1497 кубиков.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 09 Тра 2017 20:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
скільки відходили у яких умовах?
чи вскривав потім двигун для вимірювання?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Димас
Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 408 Звідки: ХАРЬКОВ
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|